Mi baja lehet ha így néz ki a gyertya?
Figyelt kérdés
Tehát ez egy 125-ös mz etz gyertyája. Ngk b8hs típusú. Normális használat után ilyen a gyertyája. Lehet ebbe a gyertyába max 1000 km. Gyári elektróda hézaggal van benne. Ha hajtom mint az állat és a fordulatszám nincs 5 ezer alatt akkor egy fokkal jobb a gyertya színe de nem sokkal. A benzin olyan 40-es keverék félszintetikus olajjal. Karburálási probléma lehet. De mit nézzek rajta? Nagy lehet a főfúvóka? Nagyobb van benne mint a gyári mert 115-ös van benne asszem a 105-ös helyett. Vagy kevés levegőt kap? Most így van neki egy szép 1200-as alapjárata. Ha módosítok egy kicsit is a levegő csavaron akkor már nem lehet beállítani rajta az alapjáratot. Szerintetek?2015. júl. 26. 17:52
2/8 anonim válasza:
Sok benzint kap. A karbi alkatrészeit megpróbálhatod kicserélni, kitisztítani. Az is lehet, hogy csak a tűszelep nem zár rendesen és cserélni kell. De akkor már az úszót is cseréld, a többit meg pucold ki.
3/8 szerencses85 válasza:
Túl nagy a főfúvóka, a szivató szigetelő gumija átengedi a benzint, eldugult a légszűrő, vagy súbertű beállítás. Karbi dugulás kizárva, mert akkor inkább keveselne.
4/8 anonim válasza:
Sok benzin, mellette kevés az oxigén = kormolás a vége, meg pazarlás is ha úgy vesszük. A megoldás már fentebb írták. :)
5/8 A kérdező kommentje:
Hát ja nagy pazarlás mert 6-7 litert simán megeszi. Van hogy 200 kmt nem megy el egy tank benzinnel, 13 liter a tankja. Meg így nem is megy úgy esetleg ahogy kéne.
2015. júl. 26. 19:47
6/8 A kérdező kommentje:
A súbertű a minimum álláatól volt egyel arrébb. Átraktam a minimumra. Meg raktam bele egy másik ugyan olyan típusú gyertyát, de nem volt nagykn kormos, nagyjából pont jó volt. Aztán 80 km motorozás egyhuzamban, majd egyik elindulásnál nem pörgött ki 4 ezer fölött. 4-ezerig pörgött. Gondoltam hogy a gyertya, de próbáltam meghajtani de nem lehetett 4 ezer alatt kellett váltanom meg mennem majd aztán már csak 3 ezerig forgott ki. Aztán megnéztem a gyertyát és totál fekete az egész tiszta korom.
A benzinszint a karburátorban ott van a jel körül, a főfúvóka nem a gyári méretű hanem egy 10-essel több. Nem tudom miért cserélték ki ekkorára. De akkor vissza kellene cserélnem a gyári méretre. Mekkora is az tudja valaki? 100-as vagy 105-ös?
2015. aug. 1. 19:07
7/8 anonim válasza:
3000 Forint két szimering a főtengelyedhez és már be is tudod állítani az alajáratot...ha nem túl kopott a dugó szoknyája.
8/8 A kérdező kommentje:
A blokk 3000 kmvel ezelőtt lett toltálisan felújítva. Van rajta alapjárat meg jól is megy. Csak teljesen bekormolja a gyertyát. Olyan szinten hogy 80 km után megáll a motor. Szimeringeknek valószínűleg jónak kell lenniük. Akkor nem bírom csak beállítani az alapjáratot ha sok levegőt nyitok neki. De kisebb főfúvók valószínűleg megoldja a problémát.
2015. aug. 1. 20:06
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!