Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson schwalbe tuningolása...

Simson schwalbe tuningolása most van a henger fúratáson 60 ra mit csináljak vele még, hogy többet hozzak ki belőle?

Figyelt kérdés
2015. júl. 25. 09:22
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:

egy robogó ha normálisan használod akkor örök élet, ha olcsón veszed akkor valószínű hogy szétvan hajtva. Persze hogy többe kerül hogyha szerelni kell, elvégre nem kelet-német ipari hulladék anyagból összetákolt dolog, na meg persze függ hogy kínai robogód van vagy pedig olasz vagy japán. Robogó és robogó között is nagy különbség van.

Ismerek egy srácot, egy hetvenes évek eleji Vespa-ja van és a mai napig jár vele napi szinten, előtte az apja hajtotta, most ő hajtja.

2015. júl. 29. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 anonim ***** válasza:
én nem akarom leszólni a simsont, de azt mindenki tudja hogy egy hulladék, csak a kispénzű emberek fényezik mert nem telik másra, belül ők is tudják hogy egy szar mert állandóan tákolják de mivel csak arra telik így ők istenítik...
2015. júl. 29. 18:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 A kérdező kommentje:
neked volt már simsonod ??
2015. júl. 31. 15:53
 14/18 anonim ***** válasza:
nem volt mert az udvarra sem engedem be. egyszer ültem valami négy sebességes verzióján, de az valami kegyetlen szar dolog volt, a váltóval elég volt váltani, a kuplung egy szar volt, a motor alig bírt indulni, hab a tortán a beindítása volt hogy rugdosni, a szivatóval szórakozni hogy nehogy leálljon és az a csodálatos hangja :D Az Aprilia után elég volt a simsonnal közlekedni, főleg hogy a féket már jóval korábban kellet húzni/taposni mert a tárcsafékhez képest mintha talpammal fékeztem volna, az az ortopéd ülés rajta, a tükörbe szart se láttam mert remegett, nem volt rajta index hanem kézzel kellet bohóckodni, jah és a legszebb az volt mikor leállt, fél órát hokiztam vele mire betudtam inditani, nekem az Aprilia önindítós, a simsonon meg kapcsolgatni kellet valami kapcsolót meg rugdosni, a világítást mire rájöttem hogy hogyan tudom üzembehelyezni az oldallemezből kiálló kis műanyag végű nyavajával az is nagy szám volt. Szóval ilyen szarokkal én nem akarok foglalkozni, elég volt az a fél nap amit azzal a hulladékkal kellet lemotorozni, soha többet nem ülök rá, de még az udvarra se engedem betolni.
2015. júl. 31. 17:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 A kérdező kommentje:

nem minden simson attól ha te ráültél egy szarra, egy normálisan karbantartott motor megbízható és jó

és az hogy nincs öninditó az kit érdekel egy jó motor 2-3 rúgásra indul

te úgyse fogod tudni, hogy mekkora örömet is tud okozni egy "szar simson" :D

2015. júl. 31. 19:42
 16/18 anonim ***** válasza:
nekem nem tud örömöt okozni egy simson, nekem az okoz örömöt hogy ráülök, indítok és megyek vele, ha kell akkor 200-300 km-t is egy 50 köbcentissel mert volt rá példa nem is egy hogy annyit lementem vele meg még többet is, és az Aprilia utazóba tudja a 70-80 km/t-t megerőltetés nélkül és van tartalék előzéshez. Nekem ez az öröm, nem az állandó bütykölés és szerelés.
2015. júl. 31. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 anonim ***** válasza:
az kimaradt hogy akié volt az a kelet német csoda, állítása szerint egy jó állapotú, felújított verzió volt.
2015. júl. 31. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 A kérdező kommentje:

egy jó simson nekem

neked egy aprilia

2015. aug. 1. 15:01
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!