Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simsonba ha 60 as henger van...

Simsonba ha 60 as henger van kell belül valamit erősíteni?

Figyelt kérdés
Főtengely,halytókar ilyenekre gondoltam,tudom hogy a nagyobb hengernél kell,de azt nem hogy kell e már a 60 asnál is.

2015. júl. 19. 19:02
 1/8 anonim ***** válasza:

Elvileg ha logikusan számolsz,kellene arányosan valamennyit,mert ugye 50Cm3-esre van minden tervezve,a 60-as kicsit erősebb értelemszerűen,tehát jobban igénybe van véve a kuplung,főtengely,meg minden.még a lánc is.

A gyári 70-eseken erősebb a főtengely,a kuplung.

De amúgy nem kell már különösebben belemélyedni a Simsonokba,minél jobban buherálod,annál rosszabb lesz,és mire az összes pénzed ráköltötted,rájössz,hogy egy nyugati motor kell,vagy egy kocsi.

2015. júl. 19. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

nem a teljesítmény miatt kell 70-es főtengely a 70-es hengerhez, hanem a nagyobb dugattyú okozta tömeg ellensúlyozására, mivel a gyári főtengely a gyári méretű és tömegű dugattyúhoz lett tervezve, ha nem cseréled ki, akkor sincs tragédia, csak a főtengelycsapágyakat hamarabb fogja megenni, meg azért is szokták cserélni, mivel a 70-es hengerhez ki kell marni a blokkot, és akkor meg már ígyis-úgyis szét kell szedni az egészet...

legjobb egy gyári fordulatra hangult 60-as 4 felömlős henger, az ugyanúgy tud menni mint egy kopasz 2 felömlős 70-es, csak nem kell hozzá annyit szarakodni

2015. júl. 20. 01:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Igen,csak a négyfelömlős fordulaton megy,és úgysem bírja ki a használó,hogy ne pörgesse szét 1 hét alatt,aztán dobhatja a kukába...
2015. júl. 20. 16:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

miért menne fordulaton? olyan fordulaton megy amilyenre csinálják... ha nem értesz hozzá ne okoskodj, nekem 70-es 4 felömlős volt, gyárival közel megegyező fordulaton dolgozott, minden fordulatszámon erősebb volt a 2 felömlősnél, nem kellett rá se kipufogó, se nagy karbi, se semmi más...

ha azt kéred, hogy nyomatékos legyen, akkor nem lesz benne 10 lóerő, csak 6-7, de alapjáraton is ugyanúgy el fog pöfögni mint gyárilag, csak épp ott is erősebb lesz kicsivel, ha gyári fordulatúra kéred a tuningot, SEMMILYEN fordulaton NEM lesz gyengébb a motor, hanem minden fordulatszámon egy picivel erősebb lesz, ez kb annyit tesz, hogy nekem a 70-es még 2 felömlős alap hengerrel kb 70-et tudott, 4 felömlősítés után, de minden egyéb kiegészítő nélkül ez 80 lett, míg haverom pörgős nagykarbis/hangoltrezós 60-as 4 felömlőse a 90-et megfutotta, VISZONT ha én 4.-ben 40-nél odahúztam, szépen megindult a motor, az övé meg csak vergődött alacsony fordulaton...

de ha pörgős tuningot kérsz, az már egészen más téma...

2015. júl. 21. 00:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

okés Arc!

lehet,hogy ma már így megyen,de én arra emlékszem 91-ből,hogy Tábori tuning,4 felömlő,90-100 a vége 5X,majd kuka.

Le vagyok maradva egy ütemmel

:D

2015. júl. 21. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
Elszartok ennyi pénzt egy szarra hogy buheroljátok ilyen olyan hengerrel, egy nyugati motor meg sima gyári szereléssel lekörözi. Emlékszem vagy 3 éve az egyik srác itt a városban mindenkinek beadta hogy az ő simsonja ilyen meg olyan mert 70-es henger van rajta, akármelyik motort legyorsulja vele meg végsebességre is ott hagyja, aztán oda állt mellém, a kis AF1-es Aprilia messze kifujta az orrát, aztán jött a kifogás hogy így meg úgy, mentünk mégegyet, akkor is elmaradt, egy harmadik kört is megfutottunk mert csak nem bírta elviselni hogy gyenge a simson mint a szar.
2015. júl. 28. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

csak af1-et 3x annyiért veszel, mint simsont... a 60-as 4 felömlős hengerszett cirka 10-15 ezer forintból kijön, szóval nem egy nagy tétel, viszont érezhetően erősebb vele a gép


aki nem robogóval A-ból B-be közlekedni, hanem MOTOROZNI szeretne, (például megtanulni) tehát váltani/kuplungolni, arra a simson tökéletes, mert ha a simson ótvarszar váltóján megtanulsz váltani anélkül, hogy minden fokozat között üresbe löknéd, akkor bármilyen váltóval elboldogulsz... :D

2015. júl. 28. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
persze hogy drágább az AF1, minőségileg, felépítésileg és teljesítményben ég és föld a két motor. Egy AF1 a mai napig modernnek számít és megállja a helyét, egy simson már akkor is elavult volt amikor gyártották, persze a keleti blokkban újdonság volt de ugyan abban az időben az olaszok, japánok már háromszor olyan teljesítménnyel bíró motorokat csináltak aluöntvény vázzal, fordított telóval, himbarendszerrel, tárcsafékkel, önindítóval, automataszivatóval, egyoldali felfüggesztéssel stb stb. A simsonok addig mentek viszonylag normálisan amíg volt hozzá gyári alkatrész és ha nem buherálta az ember agyba főbe. Mondjuk én 5 évig az AF1-en a karburátoron semmit nem állítottam, sem alapjáraton, sem máson, egy simsonnál állandóan állítgatni kell.
2015. júl. 29. 16:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!