Simsonba ha 60 as henger van kell belül valamit erősíteni?
Elvileg ha logikusan számolsz,kellene arányosan valamennyit,mert ugye 50Cm3-esre van minden tervezve,a 60-as kicsit erősebb értelemszerűen,tehát jobban igénybe van véve a kuplung,főtengely,meg minden.még a lánc is.
A gyári 70-eseken erősebb a főtengely,a kuplung.
De amúgy nem kell már különösebben belemélyedni a Simsonokba,minél jobban buherálod,annál rosszabb lesz,és mire az összes pénzed ráköltötted,rájössz,hogy egy nyugati motor kell,vagy egy kocsi.
nem a teljesítmény miatt kell 70-es főtengely a 70-es hengerhez, hanem a nagyobb dugattyú okozta tömeg ellensúlyozására, mivel a gyári főtengely a gyári méretű és tömegű dugattyúhoz lett tervezve, ha nem cseréled ki, akkor sincs tragédia, csak a főtengelycsapágyakat hamarabb fogja megenni, meg azért is szokták cserélni, mivel a 70-es hengerhez ki kell marni a blokkot, és akkor meg már ígyis-úgyis szét kell szedni az egészet...
legjobb egy gyári fordulatra hangult 60-as 4 felömlős henger, az ugyanúgy tud menni mint egy kopasz 2 felömlős 70-es, csak nem kell hozzá annyit szarakodni
miért menne fordulaton? olyan fordulaton megy amilyenre csinálják... ha nem értesz hozzá ne okoskodj, nekem 70-es 4 felömlős volt, gyárival közel megegyező fordulaton dolgozott, minden fordulatszámon erősebb volt a 2 felömlősnél, nem kellett rá se kipufogó, se nagy karbi, se semmi más...
ha azt kéred, hogy nyomatékos legyen, akkor nem lesz benne 10 lóerő, csak 6-7, de alapjáraton is ugyanúgy el fog pöfögni mint gyárilag, csak épp ott is erősebb lesz kicsivel, ha gyári fordulatúra kéred a tuningot, SEMMILYEN fordulaton NEM lesz gyengébb a motor, hanem minden fordulatszámon egy picivel erősebb lesz, ez kb annyit tesz, hogy nekem a 70-es még 2 felömlős alap hengerrel kb 70-et tudott, 4 felömlősítés után, de minden egyéb kiegészítő nélkül ez 80 lett, míg haverom pörgős nagykarbis/hangoltrezós 60-as 4 felömlőse a 90-et megfutotta, VISZONT ha én 4.-ben 40-nél odahúztam, szépen megindult a motor, az övé meg csak vergődött alacsony fordulaton...
de ha pörgős tuningot kérsz, az már egészen más téma...
okés Arc!
lehet,hogy ma már így megyen,de én arra emlékszem 91-ből,hogy Tábori tuning,4 felömlő,90-100 a vége 5X,majd kuka.
Le vagyok maradva egy ütemmel
:D
csak af1-et 3x annyiért veszel, mint simsont... a 60-as 4 felömlős hengerszett cirka 10-15 ezer forintból kijön, szóval nem egy nagy tétel, viszont érezhetően erősebb vele a gép
aki nem robogóval A-ból B-be közlekedni, hanem MOTOROZNI szeretne, (például megtanulni) tehát váltani/kuplungolni, arra a simson tökéletes, mert ha a simson ótvarszar váltóján megtanulsz váltani anélkül, hogy minden fokozat között üresbe löknéd, akkor bármilyen váltóval elboldogulsz... :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!