Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Új henger, dugattyú, nagyon...

Új henger, dugattyú, nagyon melegszik és leáll! Mi lehet a probléma?

Figyelt kérdés

Sziasztok! Szeretném megkérdezni,hogy egy Suzuki Sepia robogóra rá raktuk az új hengert,dugatyút, és az lenne a problémám,hogy kb 1perc múlva nagyon felmelekszik a henger és leáll,ha lehül beindul újra nehezen!

Mi lehet a probléma?



2015. júl. 14. 13:12
 1/6 anonim ***** válasza:

Mondjuk, hogy túl nagy a dugattyú.


Meg új hengert illik erősebben olajozni (ha 2T), illetve bejáratni rendesen, fokozatosan.

2015. júl. 14. 13:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Nagy a dugattyú.
2015. júl. 14. 13:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
A súbertűt egy rovátkával feljebb kell tenni a bejáratási idő alatt és kicsit több olajat is érdemes használni DE(!) nem full szintetikusat.
2015. júl. 14. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 joco5582 ***** válasza:

Had ellenkedjek már, miért kellene olajosabb benzin? Ez egy különolajozású rendszer. Találomra rakni a benzinbe károsabb mint a gyárival használni. Ebbe a motorba nem lesz olyan egyszerű gyertyát cserélni, se dugattyúhornyot kokszolni mint egy Simsonba. Semmi szükség rá. A használat módja fogja meghatározni, hogy sikerül-e a bejáratás.

Aztán emelj a súbertűn. Mielőtt ilyesmit ajánlana valaki talán értse meg a karburátor működését. A súbertű helyzete, kb az 1/4 gázállás - 3/4 gázállásra hat. Itt dúsítani kb annyit ér, mint szorulásra bubisvizet inni.

Elnézést a kommentelőktől, nem okoskodni, sem megbántani nem akartam senkit, csak kijavítani a tévedéseket.


A fent említett tünet, tipikus. Az első néhány km ilyen lesz. Ahogy egyre jobban bejáratódik a motor egyre később fog ragadni. A robogónál azért nehéz, mert fix magas fordulatszámon forog a motor. De nem kell ettől annyira megijedni. A magas fordulat nem annyira káros mint az intenzív gyorsítás. Meg kell tanulni mikor ragad a blokk, és visszavenni, gázfröccsökkel megpróbálni hűteni a blokkot. Végső esetben megállni. De azonnal leállítani a motort tilos. Alacsony magas fordulatot kerülni kell, és figyelni hogyan viselkedik a motor.

Remélem segítettem

2015. júl. 14. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
az előttem szólóra halgassál, de még annyit ,hogy kerüld az olcsó,gagyi 2 t olajakat.szintetikus, minőségi legalább bejáratáshoz.nem lesz ilyen problémád.
2015. júl. 14. 14:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Még abba az időbe..Bezzeg a mi időnk után azért, én otthon fúrtam meg a jog-omat. Egy satuba fogott duncfára olajos csiszolóvászont tekertem és ujságpapírral hézagoltam. 3napig tekergettem rajta, majd ahogy át tudtam tolni rajta az olajos dugattyút, összeraktam. Nem tudtam felülni sem rá, mert gázadás után pár másodperccel megszorult. Hát kiraktam és hagytam egész nap pattogni alapon. Este már egy karika belefért. Aztán 3 tank kiment mire rendesen tudtam használni.
2015. júl. 23. 15:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!