51es kis Simsonnal lehet egy huzamba kb 80 kilómétert
motorozni?
Figyelt kérdés
Pápa mellöl szeretnék a Balatonra elmenni. CSAk egy kicsit félek tőle hogy bedöglik, bár kb 10kilómétert mentem már vele egyhuzamba, bár bírta de sokszor leesik az alapjárat, és ilyenkor nem akar kipörögni, dadog csak. vagy hosszabb menet után amikor visszaengedem a gázt, akkor olyan mintha le akarna fulladni, és dadog amikor túráztatom ilyenkor. Milyen szerszámokat érdemes ilyenkor elvinni?
Ha jól értem nem rég lett fúrva. A hosszú terhelés utáni dögledezés több okból is lehetséges. Egy, melege van és gázosodik a karbi, kettő melege van és mivel friss fúrás, szorul a dugó a hengerben. De lehet mindkettő. Nekem volt egy Jog-om ami vagy 10x megszorult, de mindig tovább ment. Direkt szúkebbre furattam, mert a sok barbár miatt két tizedre szoktak fúrni és mire összekopik,
már nagy a résveszteség. Ha messze mész nem jó nyelelni. Nem stabil konstrukció. Egyébként egy jól megcsinált simson 110-et is elmegy.
2015. júl. 19. 14:06
Hasznos számodra ez a válasz?
2/19 anonim válasza:
2 tizedre hengert fúrni? Az igen! Kb egy nagyságrenddel kisebb hézag kéne... A simson gyári illesztése 3 század (milliméter). Egyébként lehet karbimelegedési probléma is, de ha a gyárihoz nagyon hasonló tömítést használsz a karbi és a henger közé, akkor ez nem nagyon játszik. Melegedés szempontjából mindegy hogy 10 km-t mész vagy 80-at ha a motor hőháztartása rendben van, akkor nem melegszik semmi túl, akár egy se ggel is lehúzhatod ezt a távot, de akkor utána nem akarsz egy ideig motorra ülni majd. Előtte kitisztítod a karbit, megtakarítod a gyertyát, beállítod a hézagát, ellenőrződ a gyújtás időpontját, ha megszakítós a gyújtás, akkor a megszakító kenőnemezére teszel 1-2 csepp olajat akkor baj nem nagyon lehet. Ha nagyobb tempót diktálnál mint 50 km/h akkor érdemes a súbertűt egy rovátkával feljebb akasztani, így dúsul a keverék és ez ad egy kis plusz belső hűtést meg kenést. 1:40-esnél semmiképp ne menj olajosabb benzinnel, de az 1:50 is tökéletes. Gyertyakulcs legyen nálad, csavarhúzó 10-es, 13-as illetve a kerékhez való (17-18-as) villáskulcs. Meg persze defektjavító készlet, pumpa.
2015. júl. 19. 14:20
Hasznos számodra ez a válasz?
3/19 anonim válasza:
Igen sajnos két tized. Ráadásul esztergagépen duncfával olajos sziszolóvászonnal hónolva ujságpapírral hézagolva. Rettenetes, de ott dolgoztam szerelőként. Annyira érdes felületü a henger hogyha pontosabban illesztik megszorul. Így két tizeddel viszont mire összekopik megy ugyan, de a teljesítménye messze elmarad a gyáritól.
2015. júl. 19. 14:40
Hasznos számodra ez a válasz?
4/19 anonim válasza:
elég,ha gyertyát viszel, de kicsivel magasabb hőértékűt...akkor csinál ilyent, ha a gyertya nagyon kis hőértékű..
csavarhúzó, kombináltfogó, törlőrongy..
egy szimónak 80 km nem tétel.
2015. júl. 19. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
5/19 anonim válasza:
én 150km-ket szoktam vele menni :D ilyen melegbe is és nem nem szorul nem sül meg a hengerem és hogy miért? mert normálisalkatrészekből és normális olajjal hajtóm 150km után azért szállok le róla mert elzsíbad mindenem :D
2015. júl. 19. 15:21
Hasznos számodra ez a válasz?
6/19 anonim válasza:
még az előzőhöz annyit hogy nem nem veszít a teljesítményéből sem! ez a különbség a "jó lesz az úgy" és normális simson között és ezért utáljátok a simsonokat akinek meg nem inge nem veszi magára!
2015. júl. 19. 15:24
Hasznos számodra ez a válasz?
7/19 anonim válasza:
még mindig az előző vagyok :D kedves kérdezőhöz szólna a kérdésem! még pedig az hogy: Miért nem lehet megcsinálni azt a qva simsont rendesen? és akkor nem szenvednél hanem motoroznál?
2015. júl. 19. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?
8/19 anonim válasza:
még mindig az előző vagyok :"DDDD hidd el utána úgy megszereted hogy egy nagyobb összegért nem adnád el
2015. júl. 19. 15:26
Hasznos számodra ez a válasz?
9/19 A kérdező kommentje:
Még nem furattam, de a subertűre ráragasztotta a lemezkét az előző tulaj, én meg kipiszkáltam a ragasztót belőle, és a legfelső rovátkába tettem azt a lemezkét, az óta kinlódik.
Olyan profi még nem vagyok a szerelésében:)
2015. júl. 19. 16:23
10/19 anonim válasza:
H*lye vagy? Elvetted tőle az összes benzint, így melegszik mint az állat meg kenése is alig van, még jó hogy csak köhög és nem lyukadt ki a dugattyú a p*csába. Le kéne rántani azt a hengert és megnézni hogy besültek e már a gyűrűk a horonyba ez a legelső jele a folyamatos túlmelegedésnek. A középső rovátkánál feljebb nem szabad lennie a lepkének.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!