Hogy kell sportosan indulni autóval?
aminap megprobáltam ugy intulni hogy pörögjenek a kerekek egy elsőkerekes kocsival, azt nem értem hogy elindul és szinte röktön utánna elkezd remegni az egész karosszéria és egyre erősebben, mint valami ütvefúró. Mi lehetett a gond?
túl sok volt a gáz, vagy túl kevés?
mert 3,5-4k s fordulaton engedtem rá.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kuplungot nem kell semmiképpen sem sokat csúsztatni, mert nincs értelme, és csak leégeted.
Van a padlógáz + kuplungról leugrás technika, ez lenne a legütősebb, de igy kipörögnek a kerekek. De ha van ESP vagy ASR, az megfogja (lehet hogy azt érezted hogy remeg). Ez lenne a leggyorsabb, ha van kipörgésgátló.
Ha úg akarsz elindulni, hogy a kerekek ne akarjanak kipörögni, akkor nagy gáz (de nem padló), és a kuplungot kicsit csúsztasd. A lényeg hogy kicsit megindulj, haladj néhány métert, és utána nyomhatod neki telibe, akkor már nem fog kipörögni (illetve de, ha 200+ lovas autó).
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
nem mindegy az útfelület sem..ha sima, vizes az aszfalt, akkor simán pörög, ha sima az aszfalt, és homok van rajta, akkor is...ha jól tapad a gumi, mert tiszta minden, akkor több lóerő kell, mert a kerék igyekszik megragadni..elkezd rángatni..
...ennek az az előnye, hogy totálisan szétveri a hajtásláncot...csuklókat, kihajtást, kuplungot, motortartó bakokat...
csak így tovább..ha naincs kajak az autóban, akkor taposhatod...
Naszoval
A kocsi 110 paci
Abs van de kipörgèsgátlo nincs
Ès azèrt fura mert fater elindul vele ugy hogy pörög de nem rángat, ès a gumi egy nagy rakás fos 30 °C körül kezd tapadni normálisan.
Ja ès a lada más, az hátsokerekes ami teljesen más tèszta
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A 3. írta"Eleve a motor felfüggesztése nagyon laza, tehát a motor ide-oda ráng a gumiágyban, a futóművel pedig szintén ez a helyzet a gumiszilentek miatt nyeklik-nyaklik az egész"
Na ekkor kell javítani, cserélni őket. Mindkettő nagyon kémény gumikon van a dinamikus terhelések és a rezgés elnyelésére.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!