Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogy kell sportosan indulni...

Roli96 kérdése:

Hogy kell sportosan indulni autóval?

Figyelt kérdés

aminap megprobáltam ugy intulni hogy pörögjenek a kerekek egy elsőkerekes kocsival, azt nem értem hogy elindul és szinte röktön utánna elkezd remegni az egész karosszéria és egyre erősebben, mint valami ütvefúró. Mi lehetett a gond?

túl sok volt a gáz, vagy túl kevés?

mert 3,5-4k s fordulaton engedtem rá.



2015. júl. 12. 00:48
 1/8 anonim ***** válasza:
Gondolom a kipörgésgátló dolgozik.
2015. júl. 12. 01:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Nagy gáz, kis kuplung XD
2015. júl. 12. 04:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Ne erőltesd, szétszakadnak a motortartó bakok, meg a kuplung is tönkremegy. Amúgy igen, úgy kéne hogy nagy-gáz-kuplung-fel. Persze nem ész nélkül, de egy első kerék hajtásos autóval ami "polgári" felhasználásra készült nem olyan bódító ez az élmény. Eleve a motor felfüggesztése nagyon laza, tehát a motor ide-oda ráng a gumiágyban, a futóművel pedig szintén ez a helyzet a gumiszilentek miatt nyeklik-nyaklik az egész, tehát kényelemre van minden hangolva, meg tartósságra, ezek a tulajdonságok nem szerepelnek valódi sportkocsik jellemzői között. Magyarul apád kocsiját hagyd békén, ha durvulni akarsz akkor vegyél egy tuningolt Ladát.
2015. júl. 12. 09:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

Kuplungot nem kell semmiképpen sem sokat csúsztatni, mert nincs értelme, és csak leégeted.

Van a padlógáz + kuplungról leugrás technika, ez lenne a legütősebb, de igy kipörögnek a kerekek. De ha van ESP vagy ASR, az megfogja (lehet hogy azt érezted hogy remeg). Ez lenne a leggyorsabb, ha van kipörgésgátló.

Ha úg akarsz elindulni, hogy a kerekek ne akarjanak kipörögni, akkor nagy gáz (de nem padló), és a kuplungot kicsit csúsztasd. A lényeg hogy kicsit megindulj, haladj néhány métert, és utána nyomhatod neki telibe, akkor már nem fog kipörögni (illetve de, ha 200+ lovas autó).

2015. júl. 12. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

nem mindegy az útfelület sem..ha sima, vizes az aszfalt, akkor simán pörög, ha sima az aszfalt, és homok van rajta, akkor is...ha jól tapad a gumi, mert tiszta minden, akkor több lóerő kell, mert a kerék igyekszik megragadni..elkezd rángatni..


...ennek az az előnye, hogy totálisan szétveri a hajtásláncot...csuklókat, kihajtást, kuplungot, motortartó bakokat...


csak így tovább..ha naincs kajak az autóban, akkor taposhatod...

2015. júl. 12. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:

Naszoval

A kocsi 110 paci

Abs van de kipörgèsgátlo nincs

Ès azèrt fura mert fater elindul vele ugy hogy pörög de nem rángat, ès a gumi egy nagy rakás fos 30 °C körül kezd tapadni normálisan.

Ja ès a lada más, az hátsokerekes ami teljesen más tèszta

2015. júl. 13. 21:51
 7/8 anonim ***** válasza:
Ezesetben a váltótartó bakok vanna ki és hagyják billegni az egész motort váltóstol a mptortartó bakokon. 4E Forint körül van az anyagköltség/db. és kettö van.
2015. júl. 23. 12:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

A 3. írta"Eleve a motor felfüggesztése nagyon laza, tehát a motor ide-oda ráng a gumiágyban, a futóművel pedig szintén ez a helyzet a gumiszilentek miatt nyeklik-nyaklik az egész"


Na ekkor kell javítani, cserélni őket. Mindkettő nagyon kémény gumikon van a dinamikus terhelések és a rezgés elnyelésére.

2015. júl. 23. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!