Miért vesznek az emberek francia autót?
Figyelt kérdés
Köztudott, hogy a legmegbízhatatlanabb autók. Mégis megveszik őket. Miért?2015. júl. 4. 14:34
1/5 anonim válasza:
Miért kérdez valaki ilyen hülyeséget? Köztudott, hogy ezt csak a sznobok állítják!
2/5 anonim válasza:
Köztudott? Az már kevésbé köztudott, hogy már régen nincs nemzeti autógyártás, inkább annak van jelentősége, hogy egy adott típust hol szerelnek össze. Egy román, török összeszerelésü Thália nekem se szimpatikus, de egy Megan, Scenic ellen nincs kifogásom. Azt sem árt tudni, hogy a Renault és a Nissan gyárt közös tervezésű autókat, akkor a Nissan is francia? Sok ismerősömnek van francia autója, semmi gond velük, ha odafigyelnek rá. Igen, tele vannak mindenféle elektromos kütyüvel, ami hibalehetőség, de nem kötelező jelleggel romlik el, az autó még kényelmes, biztonságos. Széthajtott, szétbrámolt autót nem csak franciabol nem szabadna megvenni, de sokakat csábít az olcsó ár. Az előítélet köztudott a franciákkalkulátor szemben, főleg azok részéről akiknek nem francia autójük van.
3/5 Vizéli László válasza:
Szerény véleményem szerint bármilyen új autót vesz az ember, annak semmi baja nem lesz egy jó darabig, márka és típustól független. Ha mégis lenne, arra ott a garancia. Egy bizonyos idő után meg minden autónál jelentkeznek különféle problémák, szintén márkától független. Ha használt autókról beszélünk, ott pedig zsákba macska. Ha nem törődött az előző tulaj az autóval akkor lehet irdatlan rossz szopóroller bármilyen tipus. Minden autónak meg vannak a gyengéi betegségei. Nekem a stabiszilenteket kell gyakrabban cserélni, 3,5 év alatt holnap cserélem a második garnitúrát. Kia betegség, szerencsére nem egy nagy költséges mutatvány. Olyan autó meg nincs aminek ne lenne valami gyengéje.
4/5 anonim válasza:
Mert még mindig vannak emberek, akikhez nem jutott el, hogy "csakanímettótóazisten" meg "csakatédédjiakirály".
5/5 anonim válasza:
Azért veszik meg őket, mert sok ember igénytelen, amikor a minőségről van szó, és nem is érzi/látja a különbséget autó és autó között. Csak legyint, hogy á dehogyis rossz az, mert hát minden autó ugyanúgy elromlik, mint a francia (ami tévhit). Csak az árát nézi, és nem érti, a másik hülye miért vesz ugyanolyan évjáratú vagy öregebb, kevésbé felszerelt autót többszörös áron, mint az ő 1,5 dCi Renault Megane-ja. Nem csak megbízhatatlanok, de minőségüket tekintve is silány autók. Ma jellemzően az egész belterük fröccsöntött, gyenge minőségű műanyag (amiből a jellegzetes bűz is árad), foszló-kirepedező kamu bőr. Rendkívül olcsó érzetű autók, már a bajuszkapcsolókat is rossz megfogni/billenteni. A beltérben tárolórekeszek törnek-repednek-mállanak. Átgondolatlan, logikátlan, ordenáré, slendrián a belterük, uram bocsá' a menürendszerük. Mindezen felül talán a legidegesítőbb bennük, hogy minden figyelmeztető üzenetet fülsiketítő visítással közölnek. Sajnos sok olyan alkatrészt kell cserélni, amiket más autókban csak extrém esetben, vagy egy normál életciklus alatt soha. Nem volt ez mindig így, a régi 1,9D motort mindennél többre tartom, és például a 406-os Peugeot, az első Xsara, a régi Partner/Berlingo nagy kedvenceim.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!