Nagyon jó az 1.8-as turbó a VW konszerntől, de akkora autóba, mint a Superb, dizel illik. Az 1.9-es TDI fogyasztása már-már nevetségesen kevés az autó méretéhez képest, és az alkatrészárak sem magasak.
2015. júl. 1. 13:34
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 anonim válasza:
Ha Skodát veszel csak superb-t vennék, esetleg RS-t a többi felejtős sokkal rosszabbul vannak megcsinálva...
2015. júl. 1. 13:51
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 anonim válasza:
Skodából csak a 105-ös autó. A többi sznobok játékszere.
2015. júl. 1. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 anonim válasza:
Az első kb leírta, az időszak két legjobb motorja a konszernnél, és összevetve a többi gyártóval is kiemelkedő.
Attól függ mire kell, azt válaszd a mi a te használati preferenciáidhoz jobban passzol
2015. júl. 1. 14:08
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 A kérdező kommentje:
1.8T dízeles jobb mint a benzines? És miért?
TDI-t választanám, használtan, 3 000 euro. Autókázásra használnám, arra, amire való.
2015. júl. 1. 14:29
6/9 anonim válasza:
Az 1.8T az turbós benzines, míg az 1.9TDI pedig dízel.
Kicsit baj van a fejekben.
Nyilván nem gondolta senki, hogy azért vennéd, hogy cseresznyét szedj róla. De nem mindegy, hogy hosszabb távokra, nagyobb futásteljesítményre kell, vagy éppen ellenkezője.
2015. júl. 1. 14:46
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 A kérdező kommentje:
Városra, és falura egyaránt, ill. hétvégenként hosszabb távokra. A benzines 1.8Turbóról azt hallotta, hogy a gatya rámehet. A TDI-ről midnehol jó véleményt olvastam, 400 000 km után is tiszta hiba nélküli autó.
2015. júl. 1. 15:35
8/9 anonim válasza:
Hát a TDI -re is rámehet a gatyád, ha kifogsz egy szarul karbantartottat, egyszer kelljen porlasztócsúcsot vagy hasonlót cserélni, fogsz káromkodni rendesen :D
Én keresnék egy megbízható autószerelőt, aki jártas a Skoda -ban (legjobb, ha olyan márka szervízben dolgozik)és kikérném a véleményét, és mindenképpen elvinném a vásárláshoz is.
2015. júl. 1. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
9/9 anonim válasza:
Való igaz, az 1.8T nagyobb lutri, mert ugye a még ésszel felfogható árú legerősebb motorról van szó (plusz még volt ugye V5, V6, R32 etc) ezért a többségének már legalább egy boyracer tulaja volt, aki csak ütötte. Meg kell nézni jól és nem sajnálni azt a pár százezer pluszt a drágábbra, mert az lesz a jobb
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!