Igen, a kintről hozott autóról a legkönnyebb összehazudni bármit. Akármelyik kereskedő tud szervízkönyvet kreálni, külföldit is. Ismerősi körben volt is ilyen, mikor megvétel után jöttek a gondok lekérdezték az állítólagos kinti szervízben az előéletet (be volt írva minden a könyvbe, pecsételve stb) kiderült, hogy messze nem akkor és annyi km-rel járt ott a kocsi, és nincs olyan szerelő náluk aki kitöltötte.
Nekem sokkal szimpatikusabb volt az a kereskedő akinél az enyémet vettem.
Három ugyanolyan volt nála. Az elsőre előre mondta, hogy telibe volt fújva, látszott is rajta, az enyémre, hogy a jobb sárvédőd cserélte mert rohadt, mutatott is egyet ami ugyanaz a szín volt. A kérdésre, hogy km valós-e. Rávágta, hogy nem tudja, nem új autó, az órában ennyi van nem tud többet mondani. Törve volt-e? Szintén nem tudja, nézzem meg, jó állapotban van, de nem ismeri az előéletét, nem új autó bármi lehet, nyugodtan körbemérhettem festékmérővel, szerelő belemászhatott stb stb.
Én a munkaautóval nem megyek évi 20-25ezret belföldön, talán a fuvarosok és solyamatos menésben lévők adják ki azt az átlagot.
Az már inkább igaz, hogy aki mégis sokat ment vele, leginkább az adja el az autóját. Aki meg keveset az még megtartja egy ideig. Kevés km-res autót ezért árulnak ritkán.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!