Vélemények erről az autórol?
Nem sok az ár, ha valódi a km és tényleg jó állapot (még akár 1 horpadás is lehet rajta, használt autónál belefér).
Magyarországon az össznépi óratekergetés eredménye, hogy amiben tényleg kevés km van, azt se nézik semmibe. Pedig a kevesebbet használt autók többet érnek az átlagnál, sokkal. Nézd meg a németországi árakat, a valós 200e km alatti autók ára szinte duplája az átlagnak, ami meg 100e km alatt van, azok már tripla áron mennek. Ennél a szériánál a rozsda volt a kritikus pont, de ha rozsdamentes, akkor bőven megér ennyit, mert vigyáztak rá.
"de a felszereltség az fapad delux,illetve egy ekkora kaszniba az a 2.2-es cdi több mint karcsú!A kézi váltó lehet valakinek előny,de ez ebben a kategóriában inkább szégyen!!!"
A színtől eltekintve tipikus német taxi :)
Szóval az első 3 évében ment 150e-t (évi 50e), utána a következő 7 évben meg összesen 45e-t?
Szóval, na...
Alvázszámot elkér, németországban leinformál, MO-n rendszám alapján futásteljesítmény lekérdez okmányirodában. Addig meg sem nézném.
Amúgy ránézésre hihető amit ír. Ülés is szép, kocsi is egybe van a képeken.
# 7
Elméleti kérdés:
Veszel egy 3 éves E220-as Mercit (ma kb. 7 millió körül mennek).
Tehát veszel egy 7 milliós autót 3 évesen. Aztán évi 6e (azaz HATEZER) km-t használod évente - vagyis 2 havonta tankolsz egyet.
Ez mennyire hangzik reálisnak, hogy aki ennyire keveset jár vagy olyan csóró, hogy nem tud többet járni az egy 7 lepedős gépet vesz?
ha valami kabrió / sportautó lenne megérteném, hogy ott van mellette a másik kocsi. De ez egy tipikus családi autó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!