A crossmotorok miért üzemórásak?
Jól mondja az utolsó, a cross gépek csúcsra vannak húzva, a használat 95%-ban maximális teljesítményen mennek, más az áttételezése, ami szintén eszi a berendezést és mindezt egy henger adja, utcai gépeken általában több henger van.
Nem egészen ez a helyzet a 2T-s 125-ös gépekkel, de azért megemlíthető itt. 20 éve is, és ma is példáúl 125 ccm-ben az Aprilia RS vagy a Cagiva magasan elverte a mezőnyt, pedig voltak Yamaha-k, Honda-k meg még más motorok is. Persze az utóbbi gépek elmentek 3-szor annyit mint egy Aprilia vagy egy Cagiva egy felújítással, de míg az Aprilia és a Cagiva leadta azt a 35-40 lóerőt meg az utazó sebességük ott volt ahol a Yamaha-k, Honda-k már majdnem a végüket járták, addig a többi motornak volt olyan 11-15 lóerős teljesítménye, nem pörgött annyira, nem ette úgy a benzint, nem pörögte szét magát olyan hamar, persze maga a felépítésük sem volt olyan kimagasló, de éveket elmotoroztál vele anélkül, hogy a blokkot szét kellet volna szedni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!