VW 1,6 Polo-hoz mekkora változó geometriájú turbó jó fogyasztás emelkedés nélkül?
És milyen intercooler lenne jó hozzá
A válaszokat köszönöm(CSAK HOZZÁÉRTŐK!!!)
A legújabb 105le/250NM (részletre)
Motor felépítés 4 hengeres dízelmotor
Lökettérfogat, liter/cm³ 1,6 / 1598
max. teljesítmény, kW (LE) 1/min 77 (105) / 4400
max. forgatónyomaték, Nm 1/min 250 / 1500 – 2500
Ez ennél (hálistennek) jóval bonyolultabb.
Egy turbó ugyebár több levegőt tölt. Ha nagyobbra cseréled akkor az üzemanyarendszer (ami sajnos sérülékeny és nagynyomású, is hozzá kell nyúlnod).
Amit a helyedben tennék, hogy ha már amúgy is változó geo-s turbód van, akkor egy hasonló méretű, setleg kicsivel nagyobb) fixet rádobsz akkor ugyan jóval később fog érkezni az erő, cserébe nagyobbat fog lökni és nem fog a korom miatt beragadni az állítópecek.
A teherautó intercoolert meg felejsd el ahogy van.
Ezekmellett egy MÉG garanciális dízel autóhoz nem nyúlnék a helyedben, mert bármi megadja magát akkor még 3 évig ingyen javítják, de ha egy csavar is máshogy áll a gépház alatt már nem ilyen olcsó a történet.
A kocsi már nem garanciás így vettem hosszú mese a lényeg hogy hozzányulhatok.Csakhogy fogyasztás emelkedés nélkül szeretnék kicsivel erősebbet.
Köszi a válaszokat
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!