BMW e36 320i 150LE mennyire megbizható?
Gyártási éve :1994 (hirdetésben elírták azt állítja a tulaj)
erről lenne szó--> [link]
ennek tudatában első autóm lenne.
egyéb kérdéseim lennének: Megéri-e ez a 485e Ft?kis alkuval + apróbb hibákkal(hirdetésben)
Mennyire igaz hogy szervízigényes?tudom nem mai darab de sok hozzá az alkatrész ezért lenne e36 mert eleinte e46ot néztem ki de arról lebeszéltek.
fogyasztása kb városban 7-10l javítsatok ki ha tévednék
Mennyire lehet megbízható egy 24 éves, aprópénzért kínált, széttuningolt "meseautó"?
Semennyire.
"Rengeteg pénz és idő lett áldozva az autóra, azonban elfogyott, és kénytelen vagyok eladni" - némi őszinteség, ezen mit nem értesz?
A 200ezeres futást szorozd meg hárommal
Az ilyen szetkokanyoltakat keruld. Nezz evy gyarit!
Ha a viszkoja proba alatt nem mukodik ne vedd meg mert 99% hajszallrepedt a hengercej.
Futomu bekotesi pontjainal rohadnak azt lesd meg nem e kokanyolt, nem olcso a szakszeru lakatolasa.
Vizet ne forralja 30perc alapjarat utan se futes nelkul.
Radiator csovenel a motorferben ne legyen egy csepp viz se.
Aknabol futomut atrangatni(nem olcso)
Csak klimast es tetoablakost vegyel, kulonben kesobb banni fogod.
Sok 1.6 1.8 fut hamis papirokkal 2.0 2.5 2.8 blokkL ezeket is keruld.
Gyari felnisset nezzel csak es vigyazz sokban a rugo levan vagva!!
Nezz be a kerekek moge hany menetes a rugo.
Tds t keruld messzirol! Az M50-52-54 a legjobb bmw motorok ha a viszkot es hutot meg radiatort idoben cserelik es nem hajtjak hengerfejesre!
Nekem is M50 van csak e34 ben.
e46-hoz legalább annyi alkatrész van mint ehhez.
Kérj képet az eredeti ülésekkel. Motor szempontjából nem igazán lényeges a kilométer, de a többi alkatrész nem bírja olyan jól mint ez a faék egyszerűségű motor. Vidd el valakihez aki ráteszi diagnosztikára és nézesd meg az összes kulccsal a kilométert, mert mindben át kell írni csak van aki még erre is lusta és a vezérlésben is át kell írni. Nézz be a motortérbe hátha ottmaradt valamilyen írás a következő cseréről csak éppen 425 ezernél esedékes.
N és M végi rendszámmal hagyd ott.
Nézd meg VIN alapján, hogy ez-e az eredeti színe.
Ha a legkisebb gyanú is felmerül benned hagy ott, mert rengeteg E36 várja az új tulaját.
Hmm jól ismerem, volt közeli haveri körben ilyen motoros E34-es 520-as BMW. Igazából az összes BMW-ben és ebben is, a motor és a váltó kombó nagyon megbizható, én még nem hallottam motorhibás régi BMW-t, pedig amit kapnak sokan...
Csakhogy amiért nem indulnék el vele 100 km-től messzebb, az az, hogy ami elektronika és egyéb alkatrész van benne, az biztos elromlik. Mindig b*szkódik valami jeladó, vagy az AC pumpa tipikus fogyóeszköz ezeknél.
Nekem például E34-es van, de 525i motorral, már szinte egyáltalán nem használom, csomót költöttem rá, és nemegyszer megcsinálta, hogy megyek 120-130-al, és hirtelen minden elektronika megáll, fordulatszámmérő és km/h óra is le 0-ra, rá 5 mp-re a motor is megáll. Ez nagyon veszélyes és képes bármikor megcsinálni. Én nem ajánlok semmilyen régi BMW-t, inkább akkor egy Audi csak persze az nem hátsókerekes meg nem olyan menő...
Korai e36 ban nem volt szeria ews!
A benzinpumpa nem fogyoeszkoz ha nem mindig csak 10-15l van a tankban.
Ha valami elektromos kontakhiba-parajelenseg van azt kijavitva ujbol megbizhato, ezek tobbsege minden oreg kocsin sokszor a testkabel vagy motorterben a csatik okozzak. Ugyan ilyen parajelenseg lehet minden 20eves kocsin.
Nekem egy ev es 6ekm alatt egy kozppontizar motor es a futomotor ment tonkre es parajelenseg 2* volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!