Szerintetek 1,5 körül lehet találni normális e38-as 7-est? Erről az autóról mi a véleményetek, érdemes megnézni?
A másodiknak igaza van. Az ilyen autó értelmetlen. Egy ilyet hobbinak számít birtokolni. Akkor nem fog fájni, hogy mennyit kell rá költeni havi szinten. Ilyen korban a vételár a legkisebb tétel. Ha egy év alatt 1 milla alatt megúszod a fenntartást akkor hatalmas szerencséd van.
Amúgy dízel? Viccelsz? Pont az amivel fix, hogy háromszor megtették a Föld-Hold távot? Az okos fényképezés miatt ennél az autónál pont nem látszik, hogy az ülés milyen, de hidd el: a BMW ülés nagyjából 300-350 ezer km-nél kezd kiülődni úgy, mint ahogy itt van, ha szakadt akkor bőven 500-600 felett jár. És ekkor szerencséd van, mert nem volt újrabőrözve. Nagyon tartósak ezek az autók, nehéz megmondani a valós kilométer futásukat. Pedál gumikat meg sose láttam kopottan BMW-ben.
Ha már mindenképp ilyet szeretnél akkor nézz a mobilén benzineseket, fix, hogy kb fele annyit futottak, mint a dízelek, és legalább a remény megvan arra, hogy valaki valamennyire karbantartotta őket. De nézd meg inkább, hogy mennyibe kerül a fenntartása, és kétszer gondold meg, hogy van-e rá pénzed.
akkor érdemes ilyet venni,ha utána még költeszerá 2xennyi,hogy rendebehozzák. és akkor lesz egy youngtimer-ed.
de amúgy felejtős.
De hol írta hogy 2 milla sok? Én nem látom, bár nem olvastam mindent végig.
Egyébként egy 15 éves 7-esnek ez lennea normál ára, ha nem ilyen magyaros nyomott árak lennének a használtautópiacon.
"Ami jó, az tényleg 2 millió (ez ritka, és hamar elviszik, vagy meggondolja magát a tulaj), vagy 2,5 millió.
Néha felbukkan egy-egy ígéretes példány 1,5-2 között, de kompromisszumot kéne kötni, mert ezek nem hibátlanok. "
Szerintem ha volna 2 milliója rá akkor nem kötne kompromisszumot az olcsóbbal.
Mondjuk így igaz. Én 5-öst vettem, nem dieselt, de bele kalkuláltam még 50%-ot. Meg is lett. Bár én minden marhaságot meg akartam csinálni, pl a motorház kezdett "virágozni" egy illesztésnél, azt mondta a fényezö haver, hogy megcsinálja akkor vagy két hónap, talán 1 év és kezdödik elölröl.
A bontott hibátlanról kiderült hogy gittböl van. Visszaküldtük. Az utángyártottból a drágábbik hullámos volt már eleve, kezdhettük volna gitteléssel. Maradt a gyári ami 600 eur, magyarországon több mint 700. Tettünk bele kuplungot, az sem occsó, fékeket (ezek mondjuk annyiba kerülnek mint egy golfba). Ablaktörlö motort, ami utángyártott, de magbántam, a gyári mg 200 eur. De még azt mondom ez volt a legígéretesebb ami akkor volt.
De igazából aki használt autót vesz, ezekkel számolni kell, mert a legtöbb aki eladja, úgy adja el hogy már a következönek 1. vagy nem teszi bele a minöségi cuccot, vagy 2. lesz@rja és semmit nem költ már rá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!