Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mz Trophy 250 -es motorról...

Mz Trophy 250 -es motorról vélemények?

Figyelt kérdés
Olyanok véleménye érdekelne akik használtak ilyen motort. Állítólag legendás volt a kényelme és a menettulajdonságai...
2015. jún. 14. 13:27
 1/4 anonim ***** válasza:

Hááát, az ülése leég széles volt, de magas, a kormány pedig alacsonyan. Az Earles villa az elején nem túl barátságos, képes volt megdobni a motort a kátyúkban. Kissé lomha is volt, de ha megindult, akkor meg nem akart megállni.

Persze nosztalgiázni jó lenne...

2015. jún. 14. 15:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 lupara ***** válasza:
Volt ilyen a tulajdonomban,250-es kék fehér szinezésben,ES/2-es tipusú.Az ára 1973-ban 16.500ft volt.Anyám vette meg OTP-re,én iskola mellett alkalmi munkát vállalva próbáltam hozzájárulni.Négy évig használtam,36000km-el adtam el 1977-ben.Abban az időben menő gép volt a szó szoros értelmében,az elismerést jogosan vivta ki.Ez már történelem,ennyi kitérő járt neki.Amiért szerettem.Üzembiztos volt,jól indult,út szélén nem javitottam.Ísolátor gyertyát talán jobban szerette a kelleténél,megszakitó,légszűrőcserére emlékszem.Lánc gumitokban futott,csere nélkül került eladásra,(addigra elkopott).Índexek a kormány végein,rossz ötlet volt a gyártótól.Motorikusan kellően agressziv tudott lenni,utasnak keményen kellett az ülés alját fogni,és nem lefejelni a gépész bukóját hátulról,sebességváltáskor.(Képes volt erre is,megjegyzés a menetdinamikára).Dobfékeit nem lehet a mai tárcsával összevetni,de nem volt vele küzdelmes megállni,odafigyelve elég volt.Lámpatest nem fordult a kormánnyal,volt akit zavart.Úttartása nekem csak nagysúlyú utassal okozott gondot,még előreállitott teleszkópokkal is.Átlagsúlyú utassal jól futott.Üléspozició tényleg jó volt,enyhén előredőlve,nem hátrahúzott lábakkal,kényelmes ülésen.Nekem egy minden szempontból megfelelő motor volt,ma is jó szivvel emlékszem rá.
2015. jún. 14. 22:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Végsebességre mit tudtak?
2015. jún. 15. 08:18
 4/4 lupara ***** válasza:
110-es tempóig zokszó nélkül gyorsult,ezután már időt kért kb.125km/ó eléréséig.Ami még emlitést érdemel.Váltója pörgösebb stilusnál vette legkönnyebbenn a fokozatokat,4 volt belőle.Harmadikban nagyon meglehetett nyaggatni.Jól illesztett motor volt,a legnagyobb hőségben sem melegedett a kelleténél jobban.Fogyasztása baráti,5liter körül volt.
2015. jún. 15. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!