Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nem működik a Turbó a...

Miért nem működik a Turbó a kocsiban?

Figyelt kérdés
Egyik napról a másikra egyszer csak szívódízel lett az 1.9 TDI 110Le-s autóm.Próbáltam újraindítani,mert volt már olyan hogy lekormolódott a geometria és újraindítás után jó volt egy darabig.Ekkor ki is lett tisztítva pár hónapja.Most valami más a gond szerintem,szerintetek mi lehet még?
2015. jún. 9. 11:16
 1/9 anonim ***** válasza:

valami miatt beállt..

vagy valamiapróság akadályozza, vagy beállt a siklócsapágy..

2015. jún. 9. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
De nem lesz benne semmi kár ha én így használom most nem?Hisz az most áll,nem mozog meg semmi,tehát max a fogyasztásom nő egy picit és lomhább a kocsi...?
2015. jún. 9. 11:36
 3/9 szántóvető ***** válasza:
az egr-szelep nem örök életű alkatrész.ha a tisztítás nem segít akkor cseréld ki.hány Km van a kocsidban?
2015. jún. 9. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Hát az EGR szelep azt sem tudom mire jó,annak milyen kapcsolata van a Turbóval?Könnyen elérhető az EGR szelep?nem kell hozzá nagyon szétszedni? amúgy 270E km van benne.
2015. jún. 9. 11:49
 5/9 anonim ***** válasza:
Millió egy dologtól lehet ez. Nekem egy vákuumcső ment el. Kicseréltem és kész. Azóta is tölt rendesen. Mondjuk nem is 1000es fordulaton használom, hogy elkormolódjon minden benne
2015. jún. 9. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
39%
ez a kérdés kamu,mert az egykilenctédéji sosem megy tönkre!!de ha mégis,lehet egy szmókendsárm matrica megoldja a gondot
2015. jún. 9. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:

nem is ment tönkre,nem írta senki sem :P

csupán beteg :)

2015. jún. 9. 13:12
 8/9 anonim ***** válasza:
Előfordulhat, hogy elrepedt vagy elszakadt egy vákumcső és ott megy el az erő.
2015. jún. 9. 13:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 Wadmalac ***** válasza:

"mert volt már olyan hogy lekormolódott a geometria és újraindítás után jó volt egy darabig"

Á-á-á.

Ha "nincs turbó" és gyújtás ki-be után "van turbó", az nem geometria meg korom meg turbó, az légmennyiség-mérő hiba. Rápadlózol, rosszat mér és letiltja a változó geometria rányitását. Vagy ha nem változó geometriás, akkor relével nyitva hagyja a bypasst, vagy visszafogja a gázadást, mittudomén, az a lényeg, hogy nyomod, nyomod és semmi, lusta, mint a dög.

Amikor "félig van bexarva", akkor még újraindítás után egy darabig jó.

Aztán, amikor már teljesen kuka, akkor folyamatosan lusta lesz.

Csak akkor kellene hibajelnek is lennie. Check-engine lámpa minimum.

2015. jún. 9. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!