Alap vagy fullextrás értékcsökkenése a nagyobb ugyan azon típusnál?
Tehát ha egy új autó fullosan erősebb motor (ugyan az löket térfogat és mindkettő dízel) dsg váltó, sok légzsák és minden kényelmi extra benne van akkor akár 2 millióval is drágább lehet az alap verziónál. Még 10 éves korukba ez a 2 milla különbség akár 200.000ftra vagy 0ra is lecsökkenhet?
(ne a számokon lovagoljunk hasamra ütöttem oszt jó va, -köszönöm)
Mindig a piac a meghatározó, de a Full extrás autók, még 10 évesen is többek. Akár egy millával is.
De ez erősen típus függő.
Mondjuk más egy Kia-nál, meg egy Mercinél.
Értelem szerűen a fullextrás értékcsökkenése jelentősen nagyobb.
10 éves korára egy autónál az extrák már kb. csak az eladhatóságot növelik leginkább, valódi értéknövelő tényezője minimális van.
A full extrásoknak nagyobb az értékvesztése.
Pl 90-es évekből Audi A8. Egy "fapados" 2.8-as került amibe került, de egy full-full extrás Audi S8 több mint a duplája volt az alapárnak, azaz 50 ezer márka különbség is lehetett. Mára max 1 millió forint a különbség, de ha széthajtott autókról beszélünk, akár 0 is lehet a különbség.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!