11.
Még ha kamunak is volt szánva akkor is kivételesen sikerült olyat kérdezni ami valóságban is létezik.
A legyártott kocsiknak kezelik a féktárcsáit, rozsda lekopna róla hamar használat közben, viszont nem túl esztétikus, mikor a vevő átveszi. Gumit szintén kezelhetik, ne öregedjen annyira, mivel van hogy nem két napot áll mire a gazdájához kerül.
Az csúnyalenne,ha minden szalonautót először alapos zsírtalanításnak kéne alávetni...gondolkozzunkmár!
Ki mesélte ezt a baromságot?
Gondolkozzunk már na! xD
Minden autó kap a gyárban egy viaszréteget, hogy a szállítás során minimalizálják a sérüléseket. Ezen felül szoktak kapni még fóliázást is. Ezt a szalonba megérkezés után távolítják csak el, persze még az átadás előtt. Azért hogy nézne ki, ha egy pár ezer km-t utaztatott, de még 0km-es autón már kavicsfelverődés lenne... :D
A gumikat is szokták kezelni valami szerrel, lövésem sincs mi az, mostanság próbálok én is szerezni belőle. Nemrég vettünk át egy új céges autót, ott is ilyen bevonat volt a gumik oldalfalán. Olyasmi hatása van, mint a gumiápolónak, csak jóval masszívabb cucc, mostanság kezdett lekopni ( 41 000km van az autóban ).
Szerintem a féktárcsa is kaphat valami bevonatolást, ugyanis a szállítás alatt is használva van a fék (teherautóra leállás, felállás, vonatra állás stb.. ) amitől ha minimálisan is, de kopik a tárcsa. Ha épp hajózzák az autót, akkor lehet több hetet vár a kikötőben. AZ meg elég cink lenne, ha egy vatta új kocsinak full rozsda lenne a féktárcsája.
Hagyjátok már...
Vesz egy új bmwt a wallistól, és tőletek kérdez a féktárcsáról :D
Az első körnél felcsavarná a zsíros féktárcsával, vagy leégne az első 5 km en.
Fizetett kérdező...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!