Lambda vagy EGR?
Sziasztok!
Melegben torpan a kocsi, alacsony fordulaton elmegy az ereje, fulladozik. Klíma nincs bekapcsolva. Meleg indítás néha problémás. Tekeri, és gondolkodik, dohog. Aztán a 3-4-ig indító ciklusra elkapja.
Hűvösebb napokon nincs gond.
1.8 benzines ford.
Áteresztő EGR-re gondolok, mert a beszívott levegő hőmérője 40-50 fokkal többet mutat a külső hőmérőnél. 226000 km.
Gondoltam egy-egy menet erejéig lehúzom egyszer az EGR-t, egyszer az egyes lambdát, majd kipróbálom lehúzott MAPT-vel is.
Nem tudom, hogy ezeket külön-külön kipróbálhatom-e gond nélkül.
köszi!
Lehet megszorult EGR is. Lambda szondát ne húzd le mert kapsz egy hibajelzést.
MAP szenzort értesz MAPT alatt? Azt lehet hogy meg kellene pucolni (féktisztítóval).
Beszívott levegő hőmérője? Ilyet hol láttál?
Még azt nézném meg hogy mennyi kartergáz van.
thx
Kartergáz szellőztetés megfelelő.
MAPT az a fordnál MAP és IAT egyben. Tehát szívóvákum, és hőmérő egyben.
Hibajel nem baj, tudom törölni, van mindenféle kütyüm. A kérdés az, hogy tehetek-e kárt a kocsiban a tesztek erejéig, vagy a hiányzó adatok kibekkeli valami köztes fix értékkel....
A megszorult EGR-nél és is erre gondolok, csak épp nyitva szorulva...
Beszívott levegő: IAT Intake air temperature.
köszi
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!