Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyiket éri meg jobban...

DonDani kérdése:

Melyiket éri meg jobban megvenni, első autónak akarok venni egy Volkswagen III Golfot, de PD TDI, vagy sima TDI?

Figyelt kérdés
A sima TDI ugye az adagolós, tehát egyszerű a szerelése, de a PD TDI összetettebb, ergó drágább a szervízelése. Mennyi probléma szokott vele lenni?

2015. máj. 26. 10:06
1 2
 1/13 A kérdező kommentje:
IV-es golfot akartam írni, nem III-asat
2015. máj. 26. 10:10
 2/13 anonim ***** válasza:

Golf III nem volt PD TDI.


PD TDI csak a PD elemek miatt bonyolultabb, ami sajnos plusz hibaforrás valóban. De odafigyelve 100-150.000 kmenként elég cserélni, ami egy Ford dízelhez képest mindig jó. De ugye Golf IIIban nem volt ilyen

2015. máj. 26. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
Vegyél PDTDI-t, a sima TDI-k már túl öregek. Ja a PD-nek pont annyi a szervizelése mint a sima TDInek.
2015. máj. 26. 10:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
Az a két év különbség ugyanabban a kasztniban nem igazán mérvadó.
2015. máj. 26. 10:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:

De odafigyelve 100-150.000 kmenként elég cserélni,


De jó hogy tapasztalat nélkül beszélsz meg ami rossz hír elterjedt róla és azt terjeszted, ahelyett hogy utána néztél volna mi az igazság ......


Nekem 300 ezer km után is a gyári pd elemek vannak benne, és még mindig megy természetesen a motor.....


Kérdező: Sajnos nagyon jó koros dízelt már piszok nehéz kifogni (akár többször visszatekertek). Erre mindenféleképp számíts

2015. máj. 26. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:

Nyilván hallomásból írok dolgokat...

Szálljunk már le a földre. Persze van olyan PD ami sokat elmegy, előélet és használat függvénye. De tudjuk, hogy itt aki 50.000ként cserél sem fogja leírni, hogy szar...

2015. máj. 26. 17:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
Mint ahogy azt sem fogja senki leírni, hogy a 150 000-ret futott és csere érett PD-elemes óráját már legalább ennyivel (ha nem sokkal többel ) visszatekerték :D
2015. máj. 26. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 A kérdező kommentje:

én is csak hallomásból tudom hogy "rosszabbak" a pdtdi-k, egyk ismerősömnek van egy passatja ami 4 éves, de már 2x volt turbócserén, holott 120ezer km van csak benne.

Seat Ibiza 1.9 sport tdi-ről van valakinek véleménye, tapasztalata? 2002-es 130ezer km 850ezer Ft. első tulaj, magánszemélytől

2015. máj. 27. 08:38
 9/13 anonim ***** válasza:

A PDtől nem kell megijedni tényleg.

Az a 100-150.000 km csereperiódus ahogy írtam is, nem pedig új korától. De ha minőségi gázolajat tankolsz és rendesen karbantartod akkor nem lesz rosszabb, mint más.


Seatban ugyanaz a motor van mint a VW-ben. Ha sport akkor meg már a neve miatt is jobban hajtják. Azzal számolj, hogy ütve volt jobban. Meg kell nézni az állapotát

2015. máj. 27. 08:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:
120.000 két turbócserével? Arról se az autó tehet. Annyit még egy Renault is elmegy két turbóval, nem hogy hárommal
2015. máj. 27. 08:47
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!