Melyiket éri meg jobban megvenni, első autónak akarok venni egy Volkswagen III Golfot, de PD TDI, vagy sima TDI?
Golf III nem volt PD TDI.
PD TDI csak a PD elemek miatt bonyolultabb, ami sajnos plusz hibaforrás valóban. De odafigyelve 100-150.000 kmenként elég cserélni, ami egy Ford dízelhez képest mindig jó. De ugye Golf IIIban nem volt ilyen
De odafigyelve 100-150.000 kmenként elég cserélni,
De jó hogy tapasztalat nélkül beszélsz meg ami rossz hír elterjedt róla és azt terjeszted, ahelyett hogy utána néztél volna mi az igazság ......
Nekem 300 ezer km után is a gyári pd elemek vannak benne, és még mindig megy természetesen a motor.....
Kérdező: Sajnos nagyon jó koros dízelt már piszok nehéz kifogni (akár többször visszatekertek). Erre mindenféleképp számíts
Nyilván hallomásból írok dolgokat...
Szálljunk már le a földre. Persze van olyan PD ami sokat elmegy, előélet és használat függvénye. De tudjuk, hogy itt aki 50.000ként cserél sem fogja leírni, hogy szar...
én is csak hallomásból tudom hogy "rosszabbak" a pdtdi-k, egyk ismerősömnek van egy passatja ami 4 éves, de már 2x volt turbócserén, holott 120ezer km van csak benne.
Seat Ibiza 1.9 sport tdi-ről van valakinek véleménye, tapasztalata? 2002-es 130ezer km 850ezer Ft. első tulaj, magánszemélytől
A PDtől nem kell megijedni tényleg.
Az a 100-150.000 km csereperiódus ahogy írtam is, nem pedig új korától. De ha minőségi gázolajat tankolsz és rendesen karbantartod akkor nem lesz rosszabb, mint más.
Seatban ugyanaz a motor van mint a VW-ben. Ha sport akkor meg már a neve miatt is jobban hajtják. Azzal számolj, hogy ütve volt jobban. Meg kell nézni az állapotát
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!