Valakinek volt-e hasonló gondja, és mi volt a megoldás?
Figyelt kérdés
Üdv! Van egy 1998-as Peugeot 306 1.4 XN-es autóm, melynek az alapjáratával kínlódom! Nagyon ingadozó volt, sűrűn leállt. Ki lett cserélve a L. -szonda, és az alapjárati motor. Most már a leállás megszűnt, viszont amíg el nem éri az üzemi hőmérsékletet, gyakran felpörög a motor, lámpánál való várakozásnál sokszor mint ha kiakadna a gázpedál, még a kaszni is beremeg annyira zúg az autó!2015. máj. 22. 16:52
1/2 anonim válasza:
üzemanyag ellátó rendszert kell valakivel átnézetni, de francia autóknál gyakori az elektromos hiba
2/2 anonim válasza:
Ha alapjáraton ennyire felpörög, akkor kizárólag csak azok a tényezők befolyásolhatják, amik az alapjáratot (tekintve, hogy máshonnan nem kap levegőt, tekintve hogy a TU motoroknál bovdenes a pedál). Szóval alapjárati motor, ECU, fojtószelep-kapcsoló, hőgomba + ha még van valami, ami befolyásolhatja az alapjáratot, akkor az, illetve a kábelezés.
Ha melegen egyáltalán nem csinálja, akkor a hőgomba/ECU/kábelezés triót tudom elképzelni. Mondanék konkrét tippet is, de nem tudom, hogy ebben milyen a hőgomba kialakítása.
A dúsítást azért zárnám ki, mert csak dúsítástól nem pörög így fel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!