Audi a6 c4 2.5 TDI-ről vélemény?
A motor örök élet meg egy nap.
Ha nem rohad akkor hajrá.
Vagány mikor olyanok irogatnak akik azt sem tudják milyen autóról van szó.
Ez a sorötös 2.5 TDI az Audi egyik legjobban sikerült motorja, hibátlanul megfutja az 1 millió km-t és sokszor még többet is.
Igen, 1 milliót, az 1.9 meg 2-őt, ugyan már:)
Azért írtam, hogy nem mindegy a motorkód, mert a sor öt tényleg viszonylag jó (majdnem mint az 1.9 vagy 3.0) Viszont a V6 egy hulladék ezekhez képest (mondjuk egy Fordhoz képest még mindig jó:))
(Ja és nekem is konszern dízelem van)
Ja, el lehet menni rajolni máshova az 1millió kiloméretekkel, el sem tudjátok képzelni mennyi is az :D
Egyébként az 5hengerest tényleg dicsérik, de már nagyon öreg, sokat futott, hajdani prémiumautóról beszélünk.Jobban járnál egy picit kisebb, de fiatalabb autóval.
Én tudom hogy idős autó, és sokat futott, de lehet hogy viccesnek hangzik, de én szerelmes vagyok ezekbe az autókba
Akkor se érné meg hogy ha ki fognák egy jó állapotba lévő c4es-t?
5-ös vagyok
Ha ennyire tetszik, akkor vedd meg, ha mást veszel, úgyis mindig az Audi után fogod csorgatni a nyálad.Ha megveszed, az óraállást tényleg ne nézd, viszont nézz meg sok autót, a legjobbnak ígérkezőket vidd el átvizsgálásra (pl 2-3 darabot).Amelyik a legszimpatikusabb, és a legjobb, azt vedd meg, és akkor valószínűleg nem jársz rosszul.Arra készülj, hogy a szervíz sokba fog kerülni, a futóműalkatrészek nem olcsóak, egy egyszerű olajcsere is kétszerese egy kisautónak, mivel sok olaj kell bele.Városban 9-10 liter lesz a fogyasztásod, országúton 6.5-7 körüli.Ne sajnáld tőle a jó olajat/szűrőket, mert megbosszulja. És (ez csak javaslat) ne állj be az öreg prémiumautóval közlekedő tahók sorába.Soha ne feledd el, hogy te is csak egy közlekedő vagy a többiek közül.Ezt azért is írom, mert láttam már olyat, hogy az amúgy normális srác megvette a pápaszemes Mercit, az utak királyának képzelte magát, agresszív, tahó módon közlekedett, és egyszer a parkolóban a kocsiját telibeöntötték kromofággal, a gumiklat kiszúrták, stb.
"Azért írtam, hogy nem mindegy a motorkód, mert a sor öt tényleg viszonylag jó (majdnem mint az 1.9 vagy 3.0) Viszont a V6 egy hulladék ezekhez képest (mondjuk egy Fordhoz képest még mindig jó:)) "
De pont ezaz, hogy hogy jön ide a V6? ott van a kérdésbe hpgy C4, C4-ben pedig csak sor 5-ös volt, mi akkor a kérdés? sor 5 2.5 TDI-ből az összes jó, nekem is ilyen van és tényleg ez egy olyan konstrukció, amire azt szoktuk mondani hogy "örök élet meg egy nap".
Persze ezek idős autók egytől egyig, 96-os a legfiatalabb is, ami jövőre 20 éves lesz, de sztem még mindig jobb ha találsz egy jó állapotút, mint sok 10 évvel fiatalabb. A motor-váltó, adagoló tök sokat bír, nagyon jól fogyaszt és jól is megy, a futómű pedig egyszerű az újabbakhoz képest, van egy lengőkar az első futóműben, hátul merev híd... van hozzá jó áron aránylag jó minőségű utángyártott alkatrész meg bontott is. amit költségmentesnek mondhatunk az inkább alulról súrolja az 1 milliót, de 4-500-ért is vannak használható darabok, nem azt mondom nem kell rájuk költeni, de alapvetően egybenlévő autók. Ezenfelül nagy, tágas, megvan benne az audis összerakottság, 20+ év után sok 100 ezer km-el is nagyo egybenlévőnek érződnek ezek a kocsik, és jó a korrózióvédelmük, cinkfürdős a karosszéria stb. Persze rohadnak már itt ott mert kevés amit nem törtek meg vagy utána szakszerűen javították, és utána ott már rozsdálhat idővel.
Lényeg hogy a km óra állást ezeknél abszolút nem érdemes nézni sztem, mindben nagyon sok van már, 3-400 ezres futás kifejezetten kevésnek mondható ma már ezeknél, de nemis az a lényeg mert tényleg nagyon sokat el tudnak menni, hanem az állapota...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!