Sokan miért vesznek autót, hogyha félévente 1-2 alkalommal használják?
Több ilyen embert is ismerek.
Van nekik autójuk, de az ideje nagy részét a garázsban tölti.
Személy szerint úgy gondolom, hogy az autó arra van, hogy használják.
Én, mikor még pályakezdő voltam, nem volt autóm, busszal jártam dolgozni.De, mihelyt lett rá pénz, vettem egyet és azóta azzal járok.
A különbségen zongorázni lehet, korábban otthon vagyok, később kell kelnem, a város másik felén, kicsit kieső részen levő hipermarketbe sem probléma kimenni és nagy bevásárlást tartani.
Helyi járatos busszal meg többször kellene fordulnom, hogy eltudjak hozni 4 karton ásványvizet.
Szerintem, autót csak úgy érdemes tartani, hogyha gyakran használja az ember.Mivel sokat kell utána adózni.
Hisz, aki félévente egyszer használja, ő kidob az ablakon sok pénzt.
Mivel, egy kocsi akkor is pénzbe kerül, hogyha csak áll a garázsba.
Amúgy, a legtöbb cég belefizet a benzinbe, ahol én dolgozom, ott is térítik.
az én nagyszüleim tipikusan így használják, ahogy leírtad
biztonságérzetet ad nekik, hogy végszükség esetén van autó
évi 10ezer forint kötelező biztosítás+némi súlyadó nem vágja földhöz őket, ennyit megér nekik
majd megtudod, ha olyan helyzetben leszel..
mert megtehetik, meg jó érzés, hogy ott van a garázsban, ha negyon kell.
amikor életem első autóját vettem, másnap már vihettem a gyereket a kórházba, mert eltörött a lába..
a nejemnek is van kocsija, de állandóan velem jár... mert megteheti..meg busszal, ha arra van kedve.
ne aggódj mások szokásai miatt...vannak akik csak taxival járnak mindnhová, mindennap...mert megteheti.
azok nem is értik, minek otthon egy kocsi..pedig vagyonokon ülnek..
Apám sem használja minden nap az autóját, ingyenes neki a tömegközlekedés (azzal ritkán jár), van robogója, biciklije, a kocsi a nagy bevásárlásokhoz, vagy hosszabb utakra kell neki. Anyámnak is van külön autója, ő a gyakorlás miatt gyakrabban használja (50 évesen szerzett jogsit, 15 évvel később kezdett el rendszeresen vezetni), de rendszeresen jár busszal, vonattal, biciklivel mindenfelé. Mindkét autó úgy karban van tartva (apám által), hogy az állagromlás gyakorlatilag zéró, tipp-topp mind a kettő optikailag és funkcionálisan is. A fenntartásuk meg tényleg nem nagy cucc, az üzemanyag a drága, nem az egyéb költségek.
Aktív korban, pláne, ha a munkáltató átvállalja a költségek egy részét, jobb lehet az autót rendszeresen használni, nyugdíjas korban már nem.
"Helyi járatos busszal meg többször kellene fordulnom, hogy eltudjak hozni 4 karton ásványvizet. "
Nos, ez a magyar valóság, erről írok egy tanulmányt. Érdekes a kép, egy köbméter víz legyen 600 forint, vagyis egy liter 60 fillér. De a magyar mit csinál? Érdekes módon inkább megveszi az ásványvizet (pl 70ft/liter áron, de hoppá, nem tudja haza vinni. Ezért vesz egy autót, ami legyen 400ezer. Plusz költségek. Sajnos ez nem egyedi eset, rengeteg ilyen van.
De legyen válasz is. A nyugdíjas nagybátyámnak is van kocsija, 12 év alatt keményen hajtotta, most van benne 21000km. Megteheti, hogy a garázsban álljon, de ha kell, akkor beül és megy.
# 4
Azért javaslom mielőtt ezt a rendkívül elmés tanulmányt megírnád vizsgáld meg az országban a csapvíz minőségét különböző vízgyűjtő területeken. Meglepődnél, hogy nem mindenhol karsztvíz folyik ám a csapból...
#6 Ne aggódj, az is benne van. Meglepődnél, hogy mennyire a média miatt isszák a palackozott vizet az emberek. Kémiai vizsgálatok vannak a kijelentéseim mögött.
Csak egy példa: Székesfehérvár. Ugyanazon vízgyűjtő helyről palackoznak, mint ahonnan megy a rendszerbe!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!