Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A (verseny) túraautóknál...

A (verseny) túraautóknál dupla kuplungolás és gázfröccs van leváltásnál?

Figyelt kérdés

Azt látom egyes videókon (a többin meg csak nem látom a lábait) hogy leváltásnál 1esével váltanak le, és gázt adnak mindig.


Vezettem én Tátrát,azoknak sem volt szinkrongyűrűs váltójuk, tudom mi a dupla kuplung és a gázfröccsös leváltás, na de ott nem kellett egyesével leváltani, és ha kilöktem üresbe, kellően lelassultam még gázfröccs sem kellett a visszaváltáshoz,SŐT még kuplung nélkül is lehetett vezetni.


Akkor mi az igazság?



2015. máj. 15. 18:57
1 2
 11/11 anonim ***** válasza:
5-ös vagyok! ezzel azért vitatkoznék, egy rfactor vagy LFS azért vezetéstechnikában elég hasonlókat igényel egy normális kormány szettel, mondjuk minimum logitech G25, aminek van külön H kulisszás váltója, és szekvenciális üzemmód is plusz váltófülek, kézifék, gáz-fék kupplung pedál, és 900fokos kormányelfordulás, és rendes fémcsapágyazott. Ezek a programok meg támogatják már ezt, és ennél ugye van komolyabb kormányszett, meg szoftver is, asetto corsa stb...
2015. máj. 17. 23:59
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!