Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Neuzer California kerékpárba...

HMD kérdése:

Neuzer California kerékpárba be lehet építeni kínai "Dongó" motort maradandó átalakítás nélkül? Vagy érdemes egyáltalán ilyet építeni, nem nehezíti meg túlságosan a tekerést? Mert ezeken a bringákon 3 sebességes agyváltó van.

Figyelt kérdés

A kormányra fel lehet tenni a gázmarkolatot? Vagy minden biciklin egyforma vastag a kormánycső? A Dongó szett markolatai helyett nem jó a California eredeti, stílusos bőrmarkolata? Vagy a gázkonzolra nem lehet feltenni? Mindenképp le kell venni a marokváltót? Vagy van a Dongó szetthez ilyen hüvelykujjal húzós "ravasz" gázkar? Egyáltalán belefér a Dongó-blokkon lévő bilincsekbe a bringa vázcsöve? Vagy azt elvileg akármilyen férfivázas kerékpárba be lehet építeni? Nem éri a vázat (a festést) nagy hőhatás pl. a kipufogónál, vagy a hengernél? Nem károsítja a festést a hő, vagy esetleg a szivárgó benzin? A lánc nem érheti el a vázat, vagy akármit?

Egyébként egy ilyen Neuzer Californiára fel lehet rakni Springer villát? És arra a gyári sárvédőt? Nem nehezítené meg nagyon a plusz súly és a Dongó kimenő tengelye a tekerést? Mikre kell még figyelni egy ilyen smkp építésénél?



2015. máj. 6. 01:31
 1/4 anonim ***** válasza:

Itt erre nem kapsz választ.. ráadásul ez nem eredeti Dongó.


Szóval, begurulsz a bringával egy kerékpárjavító üzletbe, és ott megmondják a tutit.

Egyébként ezt magad barkácsolod össze, vagy bolti termék kompletten?

Az eredeti Dongó nem volt nehéz, csak macerás volt a kezelése.

2015. máj. 6. 07:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:

Én magam építeném össze egy ilyen cruiser bringából és egy motor építő készletből (blokk, tank, gázkar, kipufogó, stb.)

Persze, ez nem az eredeti magyar Dongó motor, hanem valami kínai, azt hiszem, Skyhawk. Meg ugye ez láncos. De mivel nincs még se bringám, se ilyen készlet, ezért nem akarom addig megvenni, amíg nem tudom, hogy megoldható-e a dolog. Mert annyira nem olcsó. Viszont azt meg nem akarom, hogy ettől az átalakítástól leamortizálódjon egy ilyen szép bringa. Nem is a szerelés lenne gond, hanem maga a használat, tehát az igénybevétel. Főleg a kerékpár fényezését féltem (benzin, hő), mert az fontos. Szóval még nem láttam élőben sem ilyen bringát, se ilyen motorszettet, amiket itthon árulnak. Viszont a nyárra jó lenne egy ilyennel járkálni dolgozni.

2015. máj. 6. 19:43
 3/4 veterán vas ***** válasza:

Kicsit mintha bizonytalan lennél.....

Vagy nem? :)


Amúgy elég nagy baklövés lenne egy N.C.-ra ráapplikálni egy ilyen prüntyögős Dongó-másolatot.

Hagyd a bringát eredetiben és vegyél 5.ezerért egy lepukkant, vastag vázas "falubájk"-ot. :)

Azon barkácsolhatsz.

2015. máj. 10. 12:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

Most már megoldódott a "probléma", mert közben lemondtam róla. Szóval nem építek bele kínai Dongó-moteurt. Inkább meghagyom kizárólag emberi erővel hajtott járműnek a brinyót. Tényleg kár lenne "elcsúfítani" ilyenekkel, meg az alkatrészeit lecserélgetni oda nem illő cuccokra a funkcionalitás miatt.

Max. hogyha lesz kedvem, akkor tényleg veszek valami falubájkot, vagy valamilyen rosszabb állapotú cruisert, és azt alakítom majd át retro mopeddé. És így a káposzta is jóllakik, meg a kecske is megmarad... Vagy valami ilyesmi.

2015. máj. 11. 21:42

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!