Mennyibe lenne ez a kis "tuning"?
Elkezdtem össze szedni hogy ha meg lesz rá a pénzalap a lepusztult munkás swiftet miként akarom fiatalos autóvá változtatni :)
Kérlek titeket hogy ne jöjjetek a fikázásával mert én szeretem ezt a kisautót és meg akarom becsülni a felnövekvő generációnak (értsd amíg lehet használom akár egyszer a gyermekem is :D)
Na tehát ő az alany (tudom nem szép de nem is a külseje miatt "szerettem bele" ingyen jött és keveset futott)
Ha csúnya is de zöld de én nem vagyok híve a metal,gyöngyház és egyéb csillogó dolgoknak
Nekem ez tetszik nagyon (a kocsi csak illusztráció :D )
Ez jobban szemlélteti:
Tehát ilyen matt festés suzukin nem a megszokott metal fény
Lehet bátor de én egyedi autót szeretnék ami nem jön minden sarkon szemben :D
Emellé 1 szett (tehát 5 mert ugye pótkerék) alufelni
Nem a legdrágább de igényes 14-es felni
És egy ilyen matrica a motorházra
Szerintetek mennyire lenne drága egy ilyen kezdő pakk?
Mert valami olyan kéne ami egyedi
Meg az autónak is kéne kis törődés mert rá járt a rúd :(
Mivel ingyen jön csak névre kell írni (meg van kis javítandó az alján jobban merek költekezésre gondolni mintha 300 lenne maga az autó
Tudom érdekesnek hat de a célnak mindenképpen megfelel szerintem
A lényeg hogy üssön és ne az jöjjön le róla hogy ez is csak egy hülyegyerek
Az igényesség és a "kevesebb néha több" elv fontosabb
Én olyan 500 körül számoltam akkor nem is rossz
a festés végülis a leghúzósabb a felni kevésbé a matrica meg már semmi :D
Fejtsd ki miért kérlek
Nem akarok semmit rá csak egy egységes színt és papucsokat
A matrica is az egység megtörésére lenne
Nem akarok sport kipufogót meg spoilert :D
Alapból az a gond, hogy ha tuning autót akarsz akkor elkerülhetetlen néminemű ültetés. Különben fényezheted, matricázhatod, de a virsli gumi és a nagy hasmagasság miatt nem fog jól kinézni.
A másik, hogy tuningolni csak akkor állunk neki, ha műszakilag kifogástalan az autó. Tehát rendbe kell tenni az alapot technikailag. Ezt te láthatod csak, hogy mit kell megcsinálni rajta, de ha van rohadás, horpadás stb a lemezmunka is 10.000+ elemenként. A fényezésre azt gondolná az ember, hogy olcsóbb ha matt, de nem, ott nagyon elüt ha igénytelenül van megcsinálva. Szóval a telifényre magában szerintem számolj 300.000et. Felni szetteket nézhetsz a neten, 15"-t tennék rá, azoknak nem vészes az ára, de ha már igényes akarsz lenni, nyilván azt is festeni, fényezni kell, plusz egy garnitúra gumi, az sem áll meg a végén 100.000 alatt (csavarok, kerékőr, tehermentesítő, stbstb) Egy holt gyenge autóra ez a matrica röhejes, szerintem.
Ültetés, futóműszilentekkel, állítással stb, szintén nagyságrendileg 100.000 ha normálisat akarsz
Szegény ember vízzel főz, a helyedben vennék Suzukiról egy 15-ös szettet. Ültetés sem kell új, néha látni használtat olcsón.
Feltételezzük hogy a kasztni nincs szétrohadva ès jó kézügyességgel rendelkezel. Veszel gittet, smirgli papírt (ugye több fèlét), eltünteted az ajtórányitásokat és egyéb felületi hibákat, végül lefóliázod ilyen matt zöldre.
Ha otthon csinálod magadnak, a hibák eltüntetése és a fóliázás kijön 100ból.
off
ha jól emlékszem még nagyon fiatal vagy 20év alatti.
ezt a sok 100ezres kiadást amiből később nem tudsz vissza nyerni egy forintot sem úgy megfogod később bánni hogy csak na.
pár év múlva mikor már haverjaidnak lesz jó autójuk,kényelmes,jól felszerelt,nem régi stb stb akkor döbbensz majd rá hogy fényezés,matrica ide vagy oda egy régi rossz swifted van amibe bele ölted a pénzed ahelyett hogy gyűjtöttel volna egy jobb autóra mint ők.
idővel változik az értékrended majd hiába is hihetetlen ez most.
Cseréld ki az indexbúrát sárgáról sima átlátszóra (amilyennel a 2000-2003-as Swifteket szerelték). Párezer forint és sokat dob a kocsi kinézetén. Emellett a festett féknyereg és fékdob is pofás, ami szintén nem túl drága. Ültetni hülyeség.
A matt festés szerintem kifejezetten rosszul állna ennek a kocsinak, de ez a te autód, a lényeg, hogy neked tetszen.
Viszont valóban nem ártana megbizonyosodni arról, hogy nincsenek-e a kocsin fontosabb költeni valók, pl. rozsdás küszöb/kipu, kattogó féltengely csukló, olajfolyás, kopott fékek, futómű állapota, összes folyadék és szűrő stb.
Mindig a műszaki dolgok legyenek az elsődlegesek, főleg ha (mint mondtad) hosszútávon akarsz vele kezdeni valamit. A maradék pedig mehet a külsőségekre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!