Isuzu 1.7 td-ről mik a vélemények, mire figyeljek vásárlásnál?
Első autómat szeretném mostanában megvenni, opelben gondolkodom(astra f, vectra a). ha esetleg más autót is javasolnátok szívesen meghallgatok mindenkit! A keret maximum 300k FT, köszönöm előre is a válaszolóknak!
18/F
Átírással ennyiből nem fogsz jó Isuzu dízelt venni. Egy bontott jó 1.7 szívóD motorért elkérnek önmagában 100-130 000 között..
Ha átírással ennyi van rá, akkor max Swift.
Én azért azt az autót megnézném közelebbről is, és nem árt vinni egy hozzáértő sem. Amit kívül látsz képek alapján az csak egy dolog.
Magával az Isuzu 1.7Td jó gépek, nekem G astrámba van ilyen és igaz csak alig fél éve van nálam az autó de megvagyok vele elégedve. Nekem sok ismerős mondta hogy jók az Isuzu motorok, mennek mint a barom, nem esznek sokat. De ezeknek ugye ára is van azét ennyi pénzből nem nagyon találsz oylan autót mai jó szőrben van. Egy 20 éves autóba ha találnál is egyet arra számolni kell hogy 1-2 év után ráfogsz még költeni 150-200 ezret vagy többet mert ezeket nem árt már felújítani mert sorban jöhetnek elő bennük a hibák. Én F astrámmal is ez volt a baj 22 éves volt már a gép. A bajok sorban jöttek elő, egy szerelővel felbecsültettem a felújítási költséget és a vége 250-300 ezer ft volt úgy hogy a fogyasztása így is sok lett volna mert ugye a fogyasztásom is csak nőtt és mivel a pénzem elég sok ment el benzinre és így felújítással sem értem volna sokat inkább úgy döntöttem hogy eladom valakinek amit meg is tettem elég jól kaptam érte, mert asrác aki megvette hobbija az autó felújítása így röhögve kifizette azt a 150 ezret amit elmertem kérni érte, és sokan mondták hogy rohadt jól jártam mert ezért az autóért ennyi pénzt az életbe nem kaptam volna. Persze gyűjtöttem is mellé az új autómra, elég sokat dolgoztam érte, igaz fiatal vagyok szüleimmel élek, tudtam félre tenni, meg minden vágyam volt egy fiatalabb, komolyabb autó, és persze én éjjel nappal dolgozó típus vagyok még a hétvégéimet és erre szántam, ami miatt már sokan aggódtak hogy kifogok merülni, de megérte ennyit güriznem.
Na fejlődünk! Már nem 7-es BMW-t akarnak ennyiből venni.
De tényleg nem kéne ennyiből autót. Inkább egy jó bicó vagy éves BKV bérlet.
"Nekem sok ismerős mondta hogy jók az Isuzu motorok, mennek mint a barom, nem esznek sokat."
Van Isuzu motoros Opelom, azzal a 82 lóval tényleg megy, mint a barom, csak úgy hasít...lol :D
és az enyém torkos is egy kicsit, de ezt az egyedi átalakításoknak köszönheti :D
Az Opelok rohadnak, az A vectra is rohad, minimum 20 éves, ha még nem volt kétszer lakatolva, akkor te fogod lakatoltatni. AZ majdnem lesz annyi, mint az autó értéke.
Az Isuzu dízel tényleg jó, viszonylag egyszerű, ha nem gyilkolod, akkor olajjal,vízzel és gázolajjal a világból kivisz,de mint minden, ez is kopik. Ráadásul már legalább kétszer megjárta a Holdat. Egy bontott hengerfej 40 000, az adagolóért is majdnem ennyit kérnek. Tavaly ősszel motorcseréztem, olcsóbban hozattam be Ausztriából lábon 1.7TD F Astrát, mint amennyiért itthon a bontott motort adták volna. Addig jó, amíg jó, viszont egyszer erre is költeni kell, akkor már nem annyira jó.
Persze öreg autó, olcsó meg minden. De ha baj van vele, az az autó értékéhez képest lehet akár húzós is.
"Van Isuzu motoros Opelom, azzal a 82 lóval tényleg megy, mint a barom, csak úgy hasít..."
Hát nem tudom, de nekem a szintén 1.7-es Isuzu 125 lóerős 280Nm nyomatékkal rendelkező Opelemet itt régebben le lomha sz@rozták, ami semmire sem jó olyan gyenge...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!