Mennyire komplikált kicserélni egy Audi B7-ben a 2. 0 PD-t egy 2.5 (sor5) TDI-re?
Adott egy 2005-ös B7 PD. Szeretjük, úgyhogy nem szívesen válnánk meg tőle, viszont szeretnénk bele egy olyan motort, ami megbízható és húzható is rendesen. 1.9 túl mainstream, úgyhogy egy 2.5-re gondoltunk. Nehéz lenne? ECU mennyire nyirvákolna az új motor miatt?
Aki esetleg tudja, megmondaná azt is, hogy egy 3.0 TDI quattro-t mennyivel kerülne többe fenntartani?
Válaszokat előre is nagyon köszi :)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
eleg nehez, mert soha nem volt benne 2,5-os soros dizelmotor.
V6os volt benne gyarilag.
"ECU mennyire nyirvákolna az új motor miatt? "
:) Annyira hogy be se indulna.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ahogy az első írta, olyan motort érdemes csak belerakni amivel gyártották is. Érelemszerűen, úgy kábelkorbács és ECU is kell
Egyébként meg a B7 már magában nem elég mainstream?:D
Köszi a válaszokat :)
De, maga a B7 is eléggé mainstream, de nagyon imádjuk azt a formát MD Meg valószínűleg kapna a Hofele-től RS kit-et.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!