Mi az amit feltétlenül megnézzek egy 2002-es Suzuki Swift vásárlásakor?
Így van, hajlamos alul durván rozsdásodni, főleg a küszöböknél és az első kereszt tartó környékén. Emellett a kipufogó is szeret rohadni.
Lehet olajos lesz kicsit a motor, attól nem kell megijedni, a szelepfedélnél szoktak folyatni, az egy szelepfedél tömítéssel, esetleg gyújtáselosztó tömítéssel meg veztengely szimmeringgel orvosolható, de ha hagyod se lesz semmi baja. Én rendszeresen ellenőrzöm az olajszintet, de nem látom, hogy fogyna.
Tipikus hibája még a féltengelycsukló, ami kitekerve kopog, de ez igazából csak idegesítő, nem muszáj kicserélni, én mindenesetre cseréltem mindkettőt az enyémen, nem egy drága mulatság. Csak ne a legolcsóbbat vedd, mert ahhoz elég gagyi gumiharangot adnak, ami hamar kiszakad (én ezzel egyszer megszívtam).
Annyira figyelj még oda, hogy ezek az autók általában olyanoknál vannak, akik tényleg csak minimális pénzt szánnak rájuk, és bár valóban szinte meggyilkolhatatlan konstrukció, azért a teljes elhanyagoltság ezeknek sem tesz jót.
Amúgy én nagyon szeretem, 5 éve van meg (ez volt az első autóm), odafigyelek rá, így rendkívül megbízható, sose rohadt még le. A szükséges dolgokat mindig megkapja, de így sincs sokba a fenntartása.
Remélem találsz egy jót! :)
az első 2 válaszoló jól írta, a rohadás/rozsda a legnagyobb probléma. a féltengelyekkel eddig viszont nekem nem volt problémám.
amit még át kell nézni:
-fékek
-féltengelyek
-lengéscsillapító
-minden elektromos berendezés
-hátsó kerék csapágyak
-gumik állapota
-kasztni (hol volt törve a kocsi)
de ha nem értesz hozzá, akkor talán jobb volna, ha vinnél magaddal egy szakembert, vagy elvinnéd egy szervizbe ahol átnézik neked.
Egy éve vettem egy 1,3 8v Glx 99. Évjárat. Nembántam meg. Sőtt örülök hogy megvettem.
Első tulajtól. 68000 kmrel.szetvízkönyvel vezetve. Garázsban tartott. Idős bácsié volt. Olyan volt mintha a gyárbol jött volna ki.
Megnéztem az alját. Felületi rozsda volt rajta de azt orvosoltam. Lecsiszoltam drotkorongal. Alapoztam és bitumenes alvázvédővel telibe nyomtam a kerékjáratot kűszöböket többször is. Mindenhova nyomtam. Motor lecsavarzam az olaj betöltőt de nem fűstölt. Megnéztem a vizet is hogy nem olajos a teteje. Ugyanigy az olajat is hogy nem e világosbarna. Akkor víz van az olajban. Durván ennyi. Alkatrész ellátás jó.
hónapokig kerestünk egy hasonló autót, mire ebbe a típusba szerettünk bele. a 16 szelepes motor már jelzi a nagy korszakváltást motortéren(is)
a hosszas keresés alatt megtanultuk, hogy a legrejtetteb helyekre kell bekukkantani, mert az eladásra kínált autók zöme karambolos volt, -bár ezt vagy tagadták, vagy elhallgatták-, és több-kevesebb sikerrel lettek lakatolva, dukkózva.
nos a kaszni hibákra kell ügyelni, mert annak javítása sok macera.
az öreg bácsikás, garázsban tartott csodaautókra pedig a szétégett kuplung a jellemző..hallom a környezetemben, hogy használják...
járj szerencsével
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!