Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hozzáértők tudnátok tanácsot...

Enzo ferrera kérdése:

Hozzáértők tudnátok tanácsot adni? BMW E46 coupe 330d vagy 320i? Légyszives haggyatok az olyan hozzászólással h a BMW nem autó. Aki egyszer azt vesz mindig azt fog. Ha lehet érveket ellenérveket.

Figyelt kérdés
Autóvásárlás előtt vagyok. E36 om volt eddig mind a 2 20i volt. Mindenképp németorszàgban veszek kocsit de nagyon nem tudok dönteni, kb 10000€-m van rá. A benzinessel nagyon megvoltam elégedve soha nem volt nagyobb probléma de azt mondják a 30d a BMW legkobb motorja. Félek a dizeltől csak benzines kocsijam voltak eddig de ha benzinest veszek félek h megbánom. Mennyire kényesek? Mikre kell odafigyelni?

2015. ápr. 18. 21:01
1 2 3
 11/21 anonim ***** válasza:
Amúgy van 28i E46-ből, még facelift előtti.
2015. ápr. 19. 09:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/21 anonim ***** válasza:
Azért egy 30d jóval erősebb mint egy 20i. Én próbáltam a 170 lóerős motorral... Hát mit mondjak :) ha benzines akkor 25i nekem is az van az már megy.
2015. ápr. 19. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/21 anonim ***** válasza:
Az a kijelentés hogy "Aki egyszer BMW-t vesz mindig azt fog" legalább annyira gyökérség mint azt kijelenteni hogy "a BMW nem autó"
2015. ápr. 19. 23:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/21 A kérdező kommentje:
Azert vki a kerdesre is valaszolhatna ha raer....
2015. ápr. 20. 10:08
 15/21 anonim ***** válasza:

Szerintem már vagy 4-en válaszoltunk.


Keress benzinest. Nincs nagynyomású befecskendezési rendszer, nem lesz a 3.0D sor6-ban 1,5 millió a porlasztócsúcsok cseréje (garantáltan kell belátható időn belül, hiszen ezért adják el), nem kell benne 500e-ért turbót cserélni (250e-300e km az élettartama, teljesen normális, hogy cserélni kell - és ezért [is] adják el, lsd porlasztócsúcsok).


Nem tudsz vele mit csinálni és mire odafigyelni... Ha kíméled a turbót (melegíted indulás előtt az olajat, forró motort 2-3 percig hűtesz leállítás előtt) akkor nem 250e-t fut majd, hanem 300e-t. Nem nagy a különbség, a csere elkerülhetetlen. A porlasztócsúcsokat meg megeszi a posvány magyar gázolaj.

2015. ápr. 20. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/21 anonim ***** válasza:

Ja, és a leglényegesebb:


A 3.0 dízelnél kb. 99,99%-al van több esélyed 500,000 km-t futott példányokat vásárolni, mint mondjuk egy 20i-ből, amiből a legtöbb talán még csak alulról karcolgatja a 300,000-et.

2015. ápr. 20. 10:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/21 anonim ***** válasza:
Ajánlom neked a 25i-t. Egyszerű, mint a 20i, de megy mint a 30d. Arany középút.
2015. ápr. 20. 12:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/21 A kérdező kommentje:
Egy ilyen valaszt vartam koszi szepen!
2015. ápr. 20. 12:48
 19/21 anonim ***** válasza:
A kérdést kellett volna jól feltenni, akkor hamarabb is jött volna a jó válasz. De ha már az elején nem leírták többen, hogy dízelt ha lehet ne, akkor kettőnk közül én vagyok a hülye (csakhogy leírták).
2015. ápr. 21. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/21 anonim válasza:

Szia!

Nekem 320ci-m van, már a facelift utáni. A prémium márkák magyar használt piacán borzalmas állapotok uralkodnak, ennek fényében én a diesel rendszer érzékenysége miatt egyértelműen a benzinest ajánlom. Ha a tankolás nem gond, biztosan telitalálat egy 330 benzines. Szerintem szuper kis autók ezek, sok sikert!

2020. máj. 30. 18:45
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!