Érdemes megvenni egy autót, ha 300 000km-t futott, és utána motort cseréltek benne? Mik a buktatók?
Figyelt kérdés
2015. ápr. 15. 23:12
1/5 anonim válasza:
Aranyszabály, hogy állapotot és nem kilométeróra-állást veszünk.
2/5 anonim válasza:
Miattaok tekergetik a km órát, akik százvalahány ezer kilométeres 15 éves dízel akarnak. :(
Kérdező, a többi használt autóban is ennyi van. Ez még TALÁN nem volt tekerve, mert 300 ezret nem szokás benne hagyni. Bár kitudja.
3/5 anonim válasza:
Ahogy írták állapotfüggő. De ugye az új motoron kívül minden 300.000et futott. Hajtáslánc, kasztni, beltér stb stb.
4/5 anonim válasza:
Olyan motort válassz ami beépíthető. Ha bontóból vásárolsz a számlán legyen rajta, hogy beépíthető, különben macerás lesz lepapírozni.
5/5 anonim válasza:
A cseremotorral mennyit ment? Ha az előző motorral futott 300-at, az újjal 100-at, akkor simán megvenném. Mondjuk az ilyen 4-500e km-ert futott autókon már annyi kőfelverődés szokott lenni, hogy olyan az elejük, mint a szita, esetleg motorháztetőt cserélni kell, felújítani a futóművet, a belsejét és utána mint az új.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!