Yamaha yzf 125R vagy Aprilia Rs 125 fullpower?
Mindent figyelembe véve melyik a jobb?
Melyiket ajánljátok?
Esetleg ha ezeknél akad jobb akkor Megneveznétek?
először mérlegedeld azt hogy mennyi pénz van a zsebbe, mert a Yamaha-t könnyű fenntartani, az Aprilia-hoz vszont kell a pénz.
A Yamaha-t ha megnézed, a váz, a futómű, a fékek messze elmaradnak az Aprilia-tol. Teljesítményben, sebességben szintén alul marad, de mondhatjuk úgy is, hogy az Aprilia toronymagasan elveri a 125-ös kategóriát. Ha sorrendet kellene állítanom, akkor 1. Aprilia, 2. Cagiva és 3. többi gyártó 125-ös gyorsasági gépei.
Nekem Aprilia-m van, gondom soha nem volt vele, megveszem hozzá a gyári alkatrészeket, 5-6 000 km után felújításon esik át, bár a sajátom 40 lóerő fölé van húzva, 30 lóerősök elmennek 10- 12 000 km-t is. Benzinből benyakalja a 6-10 liter körüli mennyiséget, csuklótól függ, viszont kegyetlenül bír menni. Szélcsendes időben autópályán kiszoktam húzni 190-195 km-ig.
kedves utolsó, ha megkérdeznek egy dolgot ugyan abban a témában amire előzőleg már valakinek válaszoltál, te nem ugyan azt válaszolod, ha a kérdés ugyan az??
Az YZF 125R az egy 4T motor, az RS 125 pedig 2T, tehát fényévek vannak közte teljesítményben, de javítsk ki ha nem így van.
Továbbá, nézz már meg egy RS 125 vázat vagy futóművet hogy szintén hatalmas a különbség közte az Aprilia javára, a fékeivel ugyan ez a helyzet.
Szerintem a Rotax 122-es blokkal szintén nem érdemes vitatkozni mert minden éppeszű ember tudja hogy világverő a 125 köbcentiben, főleg ha felvan piszkálva hozzáértők álltal.
A kérdésben 125-ös motorokról volt szó, nem pedig 1000 ccm-es gépekről, de ezt ki is emeltem az írásomban, olvasd el mégegyszer a válaszomat. Amúgy megnyugtatlak hogy az RSV4 kifujja az orrát az R1-nek, de egyébként meg tök mindegy mert amit tud a két motor, azt ember nem használja ki közlekedés közben, ebből adódóan az RSV tökéletesen ott van ahol a másik kettő.
Te japán párti vagy, én olasz párti. Vannak dolgok amiben a japánok jobbak, vannak amiben az olaszok, ezen kár vitatkozni. Ettől függetlenül még két motort össze lehet hasonlítani őszinte véleménnyel és nem kell felkapni azon a vízet ha éppen nem a japán nyer.
Szóval én nem tartom magam gyökérnek azért, mert megválaszolom az Aprilia-s kérdéseket és leírom hogy mi a valóság vele. Ugyan úgy leírom azt is majdnem minden válaszomban, hogy csak úgy vegyen a kérdező Aprilia-t ha fenn is tudja tartani, mert az utángyártott szarokat nem szereti, és attól kezdve már tényleg megbízhatatlan, ellenben gyári alkatrészekkel a világból kivisz probléma nélkül.
Aki életében nem ült Aprilia-n vagy Cagiva-n, az nem tud véleményt alkotni róluk, max amit halott a Pistától akinek a Feri mondta neki meg a Béla fia és így tovább. Baráti társaságban van Yamaha YZF, Honda NSR, Cagiva Mito, kipróbálgatjuk egymás gépét, szóval van rálátásom a többi 125-ös gépre is.
De ha ennyire tudod hogy a Cagiva veri az RS 125-öt, meg hogy a új Yamaha fékrendszere jobb (bár egy 15 lóerős 4T motorra tervezett fék rendszer egy 40 lóerő feletti motorra épített rendszerrel hogyan hasonlítható össze, ezt nem értem, de majd te megmondod), akkor szívesen meghalgatom azon információkat amivel alátámasztod.
Kedves 4-es barátom, nem látom az infóidat amivel alátámasztod a dolgokat. Nembaj, segítek neked, remélem az adatokat tudod értelmezni:
Aprilia RS 125- kétütemű
124,8 cm3, 29,2 LE (21,5 KW) 11250/min, 17 Nm 6250/min,
Sűrítési arány: 12,5:1
Fék elöl: 320 mm-es úszóágyazású szimpla tárcsafék, radiális, 4 dugattyús féknyereg
Fék hátul: 220 mm-es tárcsafék, 2 dugattyús féknyereg
Tengelytáv: 1345 mm
Hossz: 1950 mm
Villaszög 64 fok
Utánfutás 88 mm
Váz: alumíniumöntvény hídváz, elöl felfordított teleszkópvilla 40 mm belsőcső átmérővel, hátul alumíniumöntvény lengővilla, himbarendszerre szerelt központi rugóstag.
Yamaha YZF 125R- négyütemű
124 cm3, 15 LE (11 KW) 9000/min, 12 Nm 8000/min
Sűrítési arány: 11,2:1
Fék elöl: 292 mm-es tárcsafék, 2 dugattyús féknyereg
Fék hátul: 230 mm-es tárcsafék, 1 dugattyús féknyereg
Tengelytáv: 1355 mm
Hossz: 126,5 kg
Villaszög: 65,8 fok
Utánfutás: 86 mm
Váz: acél hidváz, elől teleszkópvilla, 33 mm-es belsőcső-átmérővel, hátul öntött alumínium lengővilla, központi rugóstag
Honda CBR 125- négyütemű
124,7 cm3, 13,6 LE (8,2 KW) 10000/min, 10,6 Nm 8250/min
Sűrítési arány: 11:1
Fék elöl: 276 mm-es tárcsafék, 2 dugattyús féknyereg
Fék hátul: 220 mm-es tárcsafék, 1 dugattyús féknyereg
Tengelytáv: 1294 mm
Villaszög: 65 fok
Utánfutás: 88 mm
Váz: acél hídváz, elöl teleszkópvilla, 31 mm-es belsőcső-átmérővel, hátul acél zártszelvény lengővilla, központi rugóstag
Aprilia RS4 125- négyütemű
124,8 cm3, 15 LE (11 KW) 10500/min, 14 Nm 8000/min
Sűrítési arány: 12,5:1
Fék elöl: 300 mm-es fix szimpla tárcsafék, úszóágyazású, 4 dugattyús Brembo féknyereg
Fék hátul: 220 mm-es tárcsafék, 1 dugattyús féknyereg
Tengelytáv: 1350 mm
Villaszög 64 fok
Utánfutás 88 mm
Váz: aluminium hidváz, elöl Paioli fordított teleszkópvilla, 41 mm-es belsőcső-átmérővel, hátul aszimmetrikus öntött alumínium lengővilla, központi rugóstag
És azt ne felejtsük el, hogy az Aprilia-nal komoly korlátozások vannak a teljesítmény tekintetében a jogszabályok miatt!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!