Kis gázzal sokáig pörgetni a motort? Többi lent!
Nem 2 ütemű motor van ebben hogy a keveréken kelljen parázz :))
Amúgy azért van az egész dolog, mert üresben vagy 1-ben, 2-ben még könnyen pörög a motor, kevés benzinnel is, szóval te kis "gázt" adsz de a motor igy is bir pörögni. Te a gázpedállal a hengerekbe juttatott benzin és levegőmennyiséget szabályozod, nem a fordulatot. 5-ben már sok benzin kell, hogy tartsa a 3500-as vagy bármennyi fordulatot, és ezért kell sok gáz.
És minden a legnagyobb rendben van az autóddal, és az sem baj ha szoktad pörgetni néha, sőt.
Hát apám, elég volt megérteni a kérdésedből hogy mit is akarsz, de végülis sikerült.
Azon nem gondolkodtál el, hogy a váltó hogyan működik? Ha megérted a váltó működését, akkor megérted a többi dolgot is. De próbáld ki biciklivel, hogy váltsd fel hátúl a legnagyobb fogaskerékre, és indulj el vele. Röhögve tekered, sőt már annyira tekered hogy a lábod majdnem leszakad. Váltsd lentebb a skerát, már mindjárt nehezebb tekerni, és nem is tudod olyan gyorsan forgatni a pedált mint a nagy fogaskereken. Kocsinál amikor 1-es fokozatban van a váltó, ott a legkönnyebb mozgatnia a kocsit a fogaskerék méretéből adódóan, tehát kicsi "gáz" kell hozzá hogy mozgásba hozza ezért pörög fel tovább, ahogy váltasz fentebb, úgy változnak az áttétek, változik a szükséges erő is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!