10 éves korára minden BMW-nek ennyi baja van?
Olvassátok el érdekes. Más márkákkal is ez van? Egy Audi is így széthullik? Mik a tapasztalatotok az idős prémium kocsikkal?
Egy jol karbantartott 10 eves BMWnek semmi baja az egvilagon.
Magyarorszagra a lerugott, 5x visszatekert oraju, szakszervizt evek ota nem latott mumiak kerulnek, mert nyugaton azok az olcsok, azokat eri meg a neppereknek elhozni.
Ha megnezed a nyugati arakat ra fogsz jonni, hogy az arszint magasabb mint a magyar, az meg csak ugy lehet hogy az ottani hulladekokat hozzak el...
Semmilyen autónál nincs olyan, hogy 10 éves koráig jó és utána mintha elvágták volna, azonnal jönnek a problémák. Amelyiknek 10 éves korában baja van, ott már évekkel korábban elkezdődtek a bajok, sokszor egész fiatalon. Van ilyen, hogy x darabbról y példány nem a legjobban sikerült (még a Toyotánál is, ami az egyik legmegbízhatóbbnak tartott márka).
Amit az első válaszoló írt, az tökéletesen igaz.
Németországban az első tulajdonos még 4-5 éves koráig, míg el nem adja, szigorúan elviszi a megfelelő karbantartásokra.
A szegényebb német, aki 4-5 éves korában megveszi, már inkább csak akkor küldi szervizbe, ha valami problémát tapasztal.
Persze a második, harmadik tulajdonos lehet gondos. Akkor is, ha magyar az illető.
Az elhanyagolt autók mindig a legolcsóbbak. Mit szeret a magyarok legtöbbje? Az olcsó autót.
" Más márkákkal is ez van? Egy Audi is így széthullik? Mik a tapasztalatotok az idős prémium kocsikkal? "
Az összes olcsón árult prémium hulladékkal ez van, sőt nem csak a prémium autókkal, csak a többinél ennyire nem mellbevágó a szevizszámla.
Az, hogy nem lapátolják bele a milliókat, még nem jelenti, hogy nincs baj. Bár a linkelt cikket lusta voltam végig olvasni, de jellemző nálunk, hogy az X-edik tulajnak már csak rongyrázásra kell a "nagy" autó, költeni már nem tud rá, aztán ilyenből lesznek a 800-ért árult E46-ok, az 500 000-res E38-ak és még sorolhatnánk.
Ezekben az autókban sok kisebb-nagyobb probléma van jelent egyszerre, amit ha mindet tisztességesen orvosolnánk, akkor az felérne egy gazdasági totálkárral. Ettől még jönnek-mennek, járóképesek de mégsem tekinthetőek normális autóknak - szerintem.
Totál mindegy milyen márka, amit nem tartanak karban, előbb-utóbb széthullik.
Ugyanazon tipusból, ugyanannyi idősen is elég szép árkülönbséggel kapni darabokat. Mért? Mert valószínű egyik eharcolt a másik meg becsületesen szervizelt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!