Meddig lehet tuningolni 2107-es Ladát hogy átmenjen a műszakin?
Mondjuk egy 160-180 le vfts motorral utcai használatra lenne műbizonylatos alkatrészekkel átalakítva. Természetesen bukócső, merevítések, nyomtávszélesítés, felfüggesztés csere lenne. Megoldható a forgalomba helyezése vagy felejtős? Esetleg motorcsere és versenyautóként bejegyezve?
Előre is köszönöm a segítséget offolást nem kérek!
Persze megoldható, megtervezteted az átalakítást, engedélyezteted, keresel műhelyt aki megcsinálhatja stb...
Megsúgom, nem éri meg.... Abból a pénzből veszel egy gyárilag 200 lovas autót a maradék pár millát pedig benzinre költöd.
Bukócsővel utcai autóként semmilyen vizsgán nem megy át!
Gondoltam szólok...
Ha hivatalos gépkönyves, rendszámos versenyautót csinálsz belőle, akkor minden további nélkül ott használod, ahol akarod.
Versenyautónak van vizsgáztatva, van rajta rendszám, sőt már van SP rendszám is.
De egy rendesen, minőségi alkatrészekből, és komoly műhely álltal megépített 160le VFTS kb ~ 3 milla.
Bútornak a VFTS-e közel 5ből lett kész...számolj :D
Ja és benyeli a 30 lityót ;)
hülyeséget kérdezek de azért kérdeztem meg mert nem tudom.
Am az nem 2107 akart lenni?
Helló!
Ha magadévá tetted #9-es válaszát, akkor folytatom.
Alapból ki lehet hozni egy jó 2107-es alapból egy VFTS-t kb. 3millióból. (ebben motor váltó futómű fék ilyesmi.
Menjünk tovább: döntsd el, vagy bukócsöves vagy "utcai"(bocsi de így írtad) mert a kettő együtt nem járható. Ugyanis, ha cső van benne, csak versenyautónak lehet vizsgáztatni, 2 személyesre. Akkor viszont gépkönyveztetni kell az MNASz-nél. (pénz) Ehhez viszont leigazolt versenyzőnek kell(ene) lenned valamelyik szakosztályban.(pénz) Legtisztább megoldás az SP (sport) rendszám. (pénz). Ez viszont azt jelenti, hogy nem csak a neked tetsző átalakításokat kell megoldani, hanem a kötelezőket is. (sok pénz) Pl. a csövet csak a megfelelő certifikációval rendelkező mester készítheti. Csak FIA homológ üléseket, biztonsági tankot, tűzoltó rendszert stb. stb. tehetsz bele. Nem tudom számolsz-e, most mát 4millió fölött járunk. Nem untatlak, innen még számtalan kiadás következne, ilyen-olyan előírások és szabályok alapján. Ha minden kész, és szeretnél versenyezni, na akkor közlik, hogy megkapod a rajtengedélyt, ha előbb -alacsonyabb osztályokban eredményesen szerepelsz.
Na, "röviden " ennyit az olcsó Lada versenyautó építéséről. ;)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!