Igaz hogy a Ford motorok nem hosszú távra vannak tervezve?
Butaság, mert egy teherautónál fontos hogy minél több km-t bírjon minél kevesebb karbantartással.
A mostani kis és középkategóriás autókat tervezik eldobhatóvá, azaz 5 évente cseréld le, mert a gyár csak akkor tud folyamatosan termelni.
Teherautóknál ez a szempont nem működik mert más a felhasználási terület.
A tapasztalat egyébként azt mutatja, hogy a régi Transit motorok 600-800e km-t birnak, az újabbak még nem futottak ennyit, de 400-500e km-t futottal már találkoztam. Míg a régebbiek egyszerűek, alig kell foglalkozni velük, az újabb motorok már kényesebbek, de attól még sokat bírnak.
Egy jármű akkor gazdaságos, ha egyzerre megy tönkre minden fő része, motor, hajtás. kaszni. A gyárnak sem éri meg olyan autót tervezni, amit pár év múlva kidobnak mert szétrohadt a kaszni de amotor jó, vagy szétkopott a motor de a kaszni tökéletes. Az egy rossz konstrukció lenne.
"A mostani kis és középkategóriás autókat tervezik eldobhatóvá, azaz 5 évente cseréld le, mert a gyár csak akkor tud folyamatosan termelni. "
Ez is hulyeseg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!