Kawasaki ZZR 250 est érdemes venni?
Nekem egy '94-esem van, 4 éve vettem. Ismerősöké volt, felesége használta, de mivel a férje összetörte magát és nem motorozott többet az asszony is le rakta a motort. Egyik utolsó útján hátulról megtolta egy bamba szuzukis, akkor eldőlt a motor a bal oldalára (nem csúszott meg semmi, csak helyben eldőlt). Akkor döntött ő is úgy, hogy elég volt neki.
Én megvettem, egy idomot kellet műanyaghegeszteni rajta ahol sérült és újrafényezni, kuplungkar vége letört, azt kellett megcsinálni és az első féktárcsa kicsit rázott (gondolom megütődött mikor eldőlt) azt kellett cserélni.
Azóta egy láncszettet cseréltem rajta (mert elkopott) és egy első szimeringet. Ha úgy vesszük akkor 4 év alatt ez 1 meghibásodás, nem rossz. És nagyon szépen megy a motor. Igaz, nem használom sokat, csak abszolut hobbinak (4 év alatt 5300 km) de nagyon elégedett vagyok vele, szerintem jó választás volt.
Nyilván lelakott szert nem szabad hozzá venni, mert drága az alkatrész hozzá (de a karbantartás nem drága, pl. olajszűrője 1300 ft...), de ha jót találsz azt nyugodtan meg lehet venni.
Köszi a hozzászólást.
A ZZR 400-as váltója állítólag típushibaként felejtős ahogy van. (hangosan csattog, nem veszi be, esetleg szétesik)
Ez a típusbetegség igaz a ZZR 250-esre is? (márha egyáltalán a 400-asra igaz)
Szerintem ez alapból butaság.
A 250-es váltója is valóban "hangos", ezt aláírom. De semmi gond a váltással, beveszi a sebességeket, nem löki ki és nem is eszik szét. A 400-asnak szerintem csutka ugyan ilyen váltója van.
Azt nem tudom miért fogyaszt annyit, nyilván valami baja van..
Én a helyedben nem piszkálnám nagyon az ikerkarburátorokat, ha csak nem vagy hozzáértő. Inkább vidd el egy jó szerelőhöz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!