SDI -> TD átalakítás. Megvalósítható-e? Érdemes-e?
Igen, azt gondoltam hogy papírozni nem lehet, nem is lenne ez opció. Normálisan szoktam közlekedni, ritkán igazoltatnak. Nem száguldozni, gyorsulgatni, városban vagánykodni kellene.
Csak előzésnél, illetve autópályán jobb lenne egy kicsit több erő...
Műszaki friss rajta..
Sajnálnám eladni meg újra járni az országot keresgélni... meg eléggé rendbe rakattam már.
Rendőr azt se tudja mi micsoda a motortérben...
Visszateszem rá a SDI burkolatot valahogy, az van ráírva azt részéről ennyi a sztori...
NKH-s autó az már neccesebb, de azok a racereket szedik ki, meg ritkán állnak ki..
Műszakit megoldom..
szerintem az adagolót is cserélni kellene!
A befecskendezett gázolaj mennyiségét a szívósorban mérhető turbo által keltett nyomás is befolyásolja. Az adagoló általában egy csővön keresztül érzékeli a nagyobb nyomást és így emel a befecskendezett gázolaj mennyiségén. A szívó adagolón van ilyen nyomás érzékelő? Mert ha nincs akkor nem sokat fog érni az átalakítás.
Na igen ez már érdekesebb.. Tudtommal megegyezik az adagolója a TDI-vel. Ha marad az adagoló, akkor én úgy tudom csak úgy magától nem fog többet szállítani, ezért kell átprogramozni vagy chip-elni.
Köszönöm a segítséget, annyira én sem értek hozzá hogy ez így kivitelezhető-e vagy van-e aki megcsinálja esetleg..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!