Audi a3 szervizköltség/alkatrész árak miben különböznek egy 1997 és egy 2006-os között? Mind a kettő 1.9tdi
Dehogynem!
A PD elem az amitől drágább az esetleges javítás.
Pont ezért tartja az árát a hagyományos TDI, mert sokkal megbízhatóbb a PD-től.
Ha teheted adagolós TDI-t vegyél, azzal sokkal kevesebb bajod lehet, mint a PDTDI-vel.
A 2003-as még lehet az első generációs A3-as, annak a gyártását 2003-ba fejezték be.
Ebből a változatból volt az 1.9 TDI-ből 130 lovas.
2003-2004 között jött be az új kasztnis változat az osztott hűtőmaszkkal.
2005-től kapott egy ráncfelvarrást egybe hűtőmaszkkal.
Én inkább a 2007-es PDTDI-t választanám, egyrészt mert jóval fiatalabb, jobban is néz ki, valamint azért az új generációs A3-as gyermekbetegségei inkább a 2003-2005 közötti modellekre voltak jellemzők.
A PDTDI-től meg nem kell annyira félni, nekem volt 2 PDTDI motoros autóm is, az egyik egy 1,4-es a másik a mumusként üldözött 2.0-ás. Egyikkel se volt motorilag semmi komoly gond, pedig jópár ezer kilométert beletekertem.
Jól néz ki, és amúgy ajánlom is ezt a generációs A3-ast nem rég adtam túl a sajátomon.
Nekem 2.0 PDTDI motoros volt, nagyon elégedett voltam vele, csak hát sok kilométer miatt indokolt volt a váltás.
Pár észrevétel a kiszemelt autóval kapcsolatban:
1) L-es rendszáma van viszont 2006-os gyártású.
Ennek érdemes utána kérdezni, mert akkoriban még erősen a K-betűnél járt a rendszám kiosztás. Azaz ezt az autót jó eséllyel valamikor 2008 környékén helyezték forgalomba Magyarországon.
Ennek persze lehet több oka is, legrosszabb esetben külföldről behozott, jobbik esetben valami miatt rendszám csere történt, vagy szimplán szalonban ált egy időt.
2)
A felszereltségre S-line-t ír a tulaj, erre amúgy semmi nem utal. Ezt általában az autó több pontján is jelölik, első hűtőmaszk, kormány, küszöb, stb...
Valamint az S-line-nak elég korrekt a beltere:
Ennek teljesen alap beltere van így első ránézésre, ami nem baj, csak nem az aminek be van állítva.
3) A kilométert érdemes összevetni a szervizkönyvvel, de akár még reális is lehet.
4) Ezek már szubijektív dolgok lesznek:
Én nem biztos, hogy vennék chiptuningolt kocsit, nem tudni ki csinálta, hogyan, mivel, stb...
Fekete színű kocsit pokol takarítani, bár tisztán nagyon szép, de szinte garantált, hogy 90%-ban koszos lesz.
A legfinomabb porréteg is meglátszik rajta.
Nekem pont ilyen 3 ajtós volt, ha egyedül használod okés, de ha viszel magaddal embereket pokol a ki-be szállás, meg a hátra pakolás is. Mondjuk a 3 ajtósnak sokkal szebb a formája mint az 5 ajtós Sportback változatnak.
5) Bármelyik mellett is döntesz, vigyél magaddal szerelőt, az A3-as computeréből tökéletesen le lehet olvasni az autó műszaki állapotát. Ezt egy megfelelő szaki egy notival megcsinálja.
Ahogy visszaolvastam, csupa elrettentő dolgot írtam.
Az A3-as egyébként egy piszok jó kocsi.
Nagyon jó a futóműve, úttartása, szinte igényli a tempós autózást a kanyarokban is. :)
Komfort érzetre jó, felszereltségre nincs túlextrázva, de a legszükségesebb kütyüket tartalmazza. A gyári hifi rendszere meglepően jó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!