Ti idáig mennyit költöttek a kocsitokra?
Milyen autó, hány éves, mennyi idő/km alatt?
Kopó, fogyó, rendszeres karbantartási alkatrészeken kívül.
Kopóalkatrészek kívül ami javítás volt az egy jobb első ajtózár volt, 7000 Ft munkadíjjal (Plusz egy repedt szélvédő 26.000 Ft, de szerintem ez nem ide tartozik)
Ezen kívül persze voltak olyan dolgok amik nem lett volna muszáj, de magam miatt megvettem. Pl. Kormánybőrözés, váltószoknya és hasonlók.
Golf IV 110 lóerős TDI egy év és ~55.000 km alatt
1992 BMW 318i E36, sor4 1795 köbcentiméter és 113 lóerő.
Első autó, egy éve van már nálam, olaj-vezérlés-szűrők-gyertyákon kívül eddig egy bal első lengőkar kellett, hála a jó minőségű magyar utaknak, a gömbfej kopott ki.
Egyéb iránt komolyabb hifit építettem ki az autómban, M3 sport fékrendszerét kapta, illetve 15-ös gyári BMW alufelniszettet.
Nagyon szeretem, most fogok majd rákölteni egy kisebb összeget ugyanis holnap megy műszakira :D
Eddig amit még ma javítanom (eltakarnom) kell az két pici rozsdafolt a hátsó rendszámtábla alatt, három darab 3-4 cm átmérőjű lyuk az alján, illetve vissza kell tenni a katalizátort és meghegeszteni a hátsó dobot mert van rajta egy kis lyuk.
Én 278 ezer km-rel vettem, most jelenleg (pont most értem haza) 297.999 km van benne.
Szükségeseken kívül alig kellett rá költeni, igaz, most lesz újrafényezve hogy legyen látszatja :)
Ja, CCFL Angel Eyes karika kimaradt, azt karácsonyra kapta tőlem :D
Rohad az alja? ki van javítva az a pár folt, telibe kapott alvázvédőt, szóval az alja nem rohad.
Az agyad lehet, bár ezt csak Te tudod.
Zene már elkelt belőle barátnő végett, nem tudtam kihasználni.
Egyébként szívesen találkoznék veled személyesen, és összemérjük melyik van jobb állapotban :)
Persze ha már van kocsid, nem csak idejársz trollkodni.
Ha telepi akkor mi van? Nem egy 4-5 milliós ötös vagy hetes béemvé parkol az autóval megegyező értékű lakások előtt, hanem csak egy mondjuk 400 ezres autó. Mondjuk a brutál fékrendszer az kell, mert semmi más nem fogja meg azt a 100 lóerőt :)
Már a vásárlás után kellene, kellett volna alvázvédelemre költeni, nem amikor már lyukad. Üregvédelem is kéne egy jó üregvédő zsírral, mert ahol össze vannak téve a lemezek azok között megszorul a nedvesség és elkezdi rágni magát belülről kifelé.
Igen igen üregvédő az műszaki után :)
A fékrendszer adott volt, mivel apa bontott egy 36-os M3-at (karosszéria elemek kellettek róla és a blokk) így a fékek megmaradtak. Necces volt, akkora féktárcsák vannak rajta, hogy a 15-ös felni épphogy felmegy :D
De idővel szebb lesz :)
Ezt benézted, ott a második válasz az enyém...
De úgy látom nem érted a mondandómat, van ilyen sajnos. Fel kell nőni:)
Még mindig az lenne az alap, hogy csak kifogástalan állapotú autót tuningolunk. De ugye olcsóbb a prémiumminőségű SAL mélynyomó mint a lakatolás. De ez nem csak BMWs betegség sajnos, Golf is van ilyen rengeteg. Felnőtt egy generáció akinek pénze nincs, de menő akar lenni, megveszi az olcsó és rossz állapotú kocsit, csak hogy a logó ott virítson, aztán aggatja rá a hülyeséget, de mögötte meg szétesik az autó.
A nagy fékért egyébként pacsi, csak az autót is rendben kellene tartani. Igaz azt több (hozzá nem értő) ember értékeli, mint a minőségi tartalmat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!