Alfa 159 ára várhatóan mikorra megy le 1 millió Forintra?
Benzinest vennék 1.8 vagy 1.9-es motorral, bőven ki tudnám csengetni a mostani 1,5 milliós árat is de nem akarom. Nem sürgős most a vásárlás, jelenleg van egy jó kocsim.
Hány év múlva megy le szerintetek 1 millió körülire az ár?
Nektek ilyen kocsitok van, hogy ennyire féltitek a magas árakat vagy mi? Követitek egyáltalán a piacot, veszitek a fáradtságot, hogy felmenjetek mondjuk hahura mielőtt beírtok ide? Én szinte minden nap megnézem a készletet, erre alapozom amiket mondok.
Tavaly ilyenkor 2 millió alatt egyáltalán nem volt 159-es, most pedig meg lehet nézni, az 1,5-1,8-as ársávban árulnak 20db-ot. Ezek tények, nem kitaláció. Vegyük azt, hogy ebből 10db bontószökevény (szerintem nem, de vegyük), akkor is van még választás. +ba pedig ott van egy laza 100 ezres alkupotenciál. Ilyen trendekre alapozva (1 év alatt 200-500 ezres irányár csökkenés), nem kell 4-5 év, hogy 1-re essen a belépő változatok ára.
Ne a '10-11-es kocsikat, meg 3-4 milliós TBI-ket nézzétek. Lehet félreérthető voltam, én egy alap benzines autót akarok majd, normál állapotban, '06-07-ből.
"Vegyük azt, hogy ebből 10db bontószökevény (szerintem nem, de vegyük)"
Vedd meg a legolcsóbbat és meglátod, hogy a legolcsóbb autók nem véletlenül a legolcsóbbak.
Az árakat a külföldről hozott autók nyomják le. Nem feltétlenül azért, mert olcsóbban jön ki fogalomba helyezéssel együtt, hanem inkább azért, mert tipikusan a fent említett "nem hiába legolcsóbb" autókat hozzák be, amiket személyesen megnézve nem szívesen vásárolnak meg, inkább otthagyják az érdeklődők. Ezért ott állnak az alkalmi autónepper háza előtt vevőre várva egy évet, vagy kettőt. Ez alatt drasztikus árcsökkentésre kényszerül az alkalmi nepper, hogy végre elvigye már valaki azt az autót, ami először még nagy üzletnek tűnt.
Nos az ilyen előéletűek a legolcsóbbak minden autómárkából és típusból. Meg lehet őket venni olcsón (majdnem féláron), csak magára vessen, aki meg is veszi. Lehet majd rájuk költeni rendesen.
Előbb vagy utóbb mindig jön egy naiv ember, aki ezeket is megveszi. Azután szidja a márkát, hogy milyen trágya és telesírja a fórumokat és a népítélet oldalakat sok szidalmazással.
Na ezért nem szabad még csak észre sem venni a legolcsóbbakat, ha jót akarsz (szerencsére a legtöbben már rájöttek erre és inkább kifejezetten a közepesen drága autókat keresik). A legolcsóbb, rossz vételek ára csökkenni fog tovább, de a jobbak ki fogják tartani az árukat. Ezért ha ilyen autóra vágysz, akkor nyugodtan megveheted most.
A használtautó pont hu 81 db Alfa 159-est mutat. Ezekből csak az első 4-5 darab van 1.5 millió alatt, az első 30 darab 2 millió alatt, a többi 50 darab 2M fölött, ebből az utolsó 15 darab már 3 és 6 millió között van.
Az átlagár még 2 millió körül van és ezt kell nézni, erre hivatkoztak a többiek is.
Ebben mondjuk mi kivetnivalót találtok 1,5-ért? Csak annyit, hogy túl olcsó?
De tényleg írjátok le mi a baj ezzel az autóval. Én nem gondoltam, hogy ez lesz a vége ennek a kérdésnek. Ha megvettem ígérem visszatérek és megírom a történetet. :)
"Ebben mondjuk mi kivetnivalót találtok 1,5-ért? Csak annyit, hogy túl olcsó? "
A 2.2JTS az benzintemető, ez alapból lenyomja az árát.
Összesen két 2.2JTS-t hirdetnek, ez képeken szebb, mint a másik, szervizkönyves és mégis olcsóbb 300-zal.
Viszont úgy is kérdezhetnénk, hogy ez - ami azonos évjáratú és a futásban sincs nagy különbség - miért kerül közel kétszer annyiba?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!