Az normális, hogy egy egyszerű kis autóra szívó benzin motorral ennyit kell költeni? Ti, hogy vagytok ezzel?
Most lett 100 ezer km (12év), az újonnan vásárolt autónkban, így osztottam-szoroztam. Szerintem ez a ráköltés sok.
-generátor felújítás
-lambdaszonda első, hátsó
-szívócső nyomásérzékelő
-termosztát
-lengőkar szilent bal-jobb
-klíma kompresszor, nyomásszabályzó, tömítések
-kartergázcső
-kuplung szett,
-váltótartó bak
-váltó szimering
+hátsó kipufogó dob
+gyertyakábelek
+stabilizátor szilent bal-jobb
Vezérműszíj az rendes karbantartás azért nem írtam, ahogy olajat, szűrőket se.
Opel Corsa C 1.2
A generátor problémáról Opelre tippeltem volna amikor olvastam a kérdést és bejött. Nem nagy tétel, esetleg csapágyazni kell a generátort és a diódasort javítani, cserélni.
A lambdaszonda probléma, termosztát, érzékelő problémák, kartergázcső (eldugult??) már nem gyakori a típusnál, csak kifogtál egy problémás autót.
A kuplungszett csere esedékessége használatfüggő. Van, akinél bírja 250 000 km-ig.
A szimeringek és gumibakok elfáradása inkább 150 000 kilométernél esedékesek.
A klíma rendszer az Opelnél problémás 200 000 ezer kilométerhez közeledve, de inkább csak szivárgási problémák szoktak lenni 100 000 km után, szerintem elszökött a gáz és úgy volt járatva és behalt a kompresszor.
Kipufogódob, sok városi használat, 100 000 km-ig elkorrodál.
Gyertyakábelek, ez még nem az egybeöntött trafósoros, egyszerűen kontakt hibásak szoktak lenni a gyertyakábelek.
Ezek egyike se olyan probléma, amivel lerobban az autó, vannak sokkal rosszabbak is.
Szerintem ez az autó folyamatosan városban volt használva, sokat araszolva a dugókban, hölgy tulajdonosé volt, aki egy város dombos, emelkedős környékén lakik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!