Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az normális, hogy egy egyszerű...

Az normális, hogy egy egyszerű kis autóra szívó benzin motorral ennyit kell költeni? Ti, hogy vagytok ezzel?

Figyelt kérdés

Most lett 100 ezer km (12év), az újonnan vásárolt autónkban, így osztottam-szoroztam. Szerintem ez a ráköltés sok.


-generátor felújítás

-lambdaszonda első, hátsó

-szívócső nyomásérzékelő

-termosztát

-lengőkar szilent bal-jobb

-klíma kompresszor, nyomásszabályzó, tömítések

-kartergázcső

-kuplung szett,

-váltótartó bak

-váltó szimering


2015. márc. 8. 19:26
 1/9 A kérdező kommentje:

+hátsó kipufogó dob

+gyertyakábelek

+stabilizátor szilent bal-jobb

2015. márc. 8. 19:29
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
Jezus... mi ez, valami hisztis francia k..va? Ez szornyu...
2015. márc. 8. 19:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%
milyen autó ez ? mert ez eggyáltalán nem normális főleg 100 ezer km-nél ez rengeteg.
2015. márc. 8. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
51%
Renault Megane, fogadjunk. Nem normális 100 ezer kilométernél. De ebben nem annyi van.
2015. márc. 8. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
100%
Ha csak a felét írtad volna le már az is sok. De én a helyedben még a vezérműszíjat is felírnám a listára, ha csak nem cseréltetted le 1-2 éve.
2015. márc. 8. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:

Vezérműszíj az rendes karbantartás azért nem írtam, ahogy olajat, szűrőket se.

Opel Corsa C 1.2

2015. márc. 9. 17:05
 7/9 anonim ***** válasza:
50%
Na , hülyék. FRANCIA ???? Opel , bunkókáim !!!
2015. márc. 9. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
A váltószimering miatt gondoltam, nekem is franciám van.
2015. márc. 10. 00:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
100%

A generátor problémáról Opelre tippeltem volna amikor olvastam a kérdést és bejött. Nem nagy tétel, esetleg csapágyazni kell a generátort és a diódasort javítani, cserélni.

A lambdaszonda probléma, termosztát, érzékelő problémák, kartergázcső (eldugult??) már nem gyakori a típusnál, csak kifogtál egy problémás autót.

A kuplungszett csere esedékessége használatfüggő. Van, akinél bírja 250 000 km-ig.

A szimeringek és gumibakok elfáradása inkább 150 000 kilométernél esedékesek.

A klíma rendszer az Opelnél problémás 200 000 ezer kilométerhez közeledve, de inkább csak szivárgási problémák szoktak lenni 100 000 km után, szerintem elszökött a gáz és úgy volt járatva és behalt a kompresszor.

Kipufogódob, sok városi használat, 100 000 km-ig elkorrodál.

Gyertyakábelek, ez még nem az egybeöntött trafósoros, egyszerűen kontakt hibásak szoktak lenni a gyertyakábelek.

Ezek egyike se olyan probléma, amivel lerobban az autó, vannak sokkal rosszabbak is.

Szerintem ez az autó folyamatosan városban volt használva, sokat araszolva a dugókban, hölgy tulajdonosé volt, aki egy város dombos, emelkedős környékén lakik.

2015. márc. 26. 09:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!