Kinek való egy ilyen kocsi? (képpel)
Az ártól és márkától most tekintsünk el, nem szaladok kocsit venni csak felmerült bennem egy kérdés.
Már egy ideje tetszenek ezek a kocsik. Viszont nem tudom érdemes-e ilyet venni egy olyan embernek, amilyen én vagyok. Az a problémám, hogy nem tudom hátulra a "platóra" mit lehet pakolni. Kinek jó az ilyen kocsi?
Mert ha pl. elmegyek vásárolni a boltba ha sokmindent veszek akkor se rakom oda hátulra, hogy útközben elhagyjam. Max ásványvizeket és hasonlókat raknék oda...
Egyszerűen ötletem nincs... akinek ilyen kocsija van az mit szállít hátul?
Átlag munkám van, nem kell semmit vinnem. Ha fát veszek azt kihozzák házhoz... ha bútort vásárolok azt is vagy kihozzák vagy úgysem férne el rajta.
Talán ha gázpalackot veszek azt lehetne oda felrakni :D De most a gáz miatt ilyen autót venni? :D
Jó valamire az ilyen autó? Mondjatok már tippeket, vagy hogy akinek hasonló van hogyan, mire használja.
Tudom, hogy buta kérdés. :)
Első vagyok... Gyerekek azért itthon is eladnak több ezer nissan navarrát, L200-as mitsubishit, meg hasonló platós kisteherautókat... [link]
Azokat sem pakolja le senki a pirosnál, nem kongóban vagyunk! :) Egy ilyen pick-upnak meg mellmagasságban van a platója, tehát felmászni sem egyszerű rá, nemhogy lepakolni! Harmadrészt ha ilyen autód van a kutya nem mer hozzányúlni, nem hogy lelopni róla a cuccot. Ja hát és ugye van platótető!!! Amit lehet hozzá kapni, akárcsak az itthon árultakhoz.
Nem rossz egy ilyen, bár én inkább azért vettem, mert ha ugyanezt fedettként veszem, amit ugye terepjárónak hívnak, akkor 3-szor ennyibe kerül, erre nincsen regisztráció, mert platós, a terepjáróra meg 2 millió forint lett volna!!! Ha nem újonnan veszi az ember, akkor egy 7-8 éves ilyen autót 1,5-2 millióból meg lehet venni cakk-pakk... Egy 7-8 éves Bármilyen nagy terepjáró minimum 3-4 millió forint... És akkor arról még nem beszéltünk, hogy ez igénytelen, soha semmi nem romlik el rajta, mert arra gyártották, hogy nyúzva legyen! Nem esik szét a kátyúkon ahogy bármelyik európai díszeterepjáró (x5, Q7, Ml merci) Arról nem beszélve, hogy ebben ülve az előbbieknek a tetejét lehet látni, olyan kicsi!
Szóval tulképp féláron vesz az ember egy jóval strapabíróbb, igénytelenebb, nagyobb teljesítményű összkerékmeghajtású autót, mint amiket itthon kapni. Teherautóként nincs rá büntető adó, olcsó a biztosítása, viszont hatalmas, kényelmes, full extra!!! Az meg, hogy sokat fogyaszt... ugyanennyit fogyaszt bármelyik nagyköbcentis benzines terepjáró, de és azok a duplájába kerülnek, a dízelek meg a triplájába! És mire azt a több milliós árelőnyt eltankolod... Konkrétan sosem tankolod el! Szóval nem olyan rossz ám ez! Ha 4 ajtóst vesz az ember, meg egy nagy platótetőt, akkor ez már terepjáró, bőven lehet pakolni bele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!