Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » EGR szelep csak dieseles...

EGR szelep csak dieseles autókban van?

Figyelt kérdés
Valamiért rángat az autóm lehet hengerfejes vagy nem tudjuk mi a gond,a gyujtás rendszer müködik,valami egr szelepet hallottam csak nem tudom az van benzinesre is?
2015. febr. 23. 09:06
 1/9 anonim ***** válasza:
14%

nem benzin-disel függő,ez nem lényeg,

-a turbó miatt van-kell az egr,

2015. febr. 23. 09:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
az egr nem a turbó miatt kell......környezetvédelmi szempontból van,mert így kisebb a károsanyag kibocsátás
2015. febr. 23. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
Audi 80 b4-be melyik az a egr szelep,segitsen valaki egy képpel.Köszi!
2015. febr. 23. 11:47
 4/9 anonim ***** válasza:
nem akarlak elszomorítani,de látatlanba megmondom neked,hogy nem az egr szelep a baja.nem azért rángat.az egr szelepnek,főleg egy ilyen régi technikánál(meg már ha egyáltalán van benne)nem sok befolyása van a motor működésére.....sőt szinte semmi!
2015. febr. 23. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

Akkor most személyes tapasztalattal szeretnék hozzászólni. Fél éve szervízelték a Citroen C5-ömet, mert szintén rángatott... Én először a részecskeszűrőre gyanakodtam, hogy az eltömődött. Bevittem szervízbe és ott modnták, hogy igen, eltört az egr szelep és ezért csak részleges volt a turbónyomás. A részecskeszűrő csak 10%-ig volt eltömődve, ami egyenlő a nullával. Úgyhogy, igen lehet egr szelep. Annyi változás történt az egr szelep cseréje óta, hogy hallom a turbó enyhe fütyülését, esetleg ezt próbáld meg meghallani és valamelyest következtethetsz a hibára.

Citroen C5 2.0 HDi

2015. febr. 23. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Európában 2002 óta kötelező az új autókba az EGR szelep...ez egy környezetvédelmi kütyü lenne, de mára rájöttek, hogy több a probléma, mint az előny..

újabban valami más van helyette, kivették a kötelező tartozékok listájából.

az usában 1998 óta volt kötelező, bármilyen típusú motor volt a vasban.


egyébként jelzi a sárga lámpácska, vagy csak gondolod a rángatásból? mert akár néhány csepp víz miatt is rángathat...

ha dízel, akkor önts bele egy lityi denaturált szeszt, az kioldja a kevéske vizet..még az is lehet, hogy dugult a rendszer, és nem tud elég üzemanyag eljutni az adagolóig...

az EGR az utolsó..

2015. febr. 23. 14:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
100%
még jó, hogy az EGR csökkenti a fogyasztást is egy benzinesnél... az persze más kérdés, hogy a TSI és egyéb közvetlen befecskendezéses mai csoda motorok saját magukat nyírják ki vele, mert a visszavezetett kipufogógázban lévő korom lerakódik a szívó szelepekre...
2015. febr. 23. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
sajnos a TSI-re is rátették és kombinálták a közvetlen befecskendezéssel... elég szarul sikerült
2015. febr. 23. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
ja, ezt pont előttem írták le :D
2015. febr. 23. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!