EGR szelep csak dieseles autókban van?
nem benzin-disel függő,ez nem lényeg,
-a turbó miatt van-kell az egr,
Akkor most személyes tapasztalattal szeretnék hozzászólni. Fél éve szervízelték a Citroen C5-ömet, mert szintén rángatott... Én először a részecskeszűrőre gyanakodtam, hogy az eltömődött. Bevittem szervízbe és ott modnták, hogy igen, eltört az egr szelep és ezért csak részleges volt a turbónyomás. A részecskeszűrő csak 10%-ig volt eltömődve, ami egyenlő a nullával. Úgyhogy, igen lehet egr szelep. Annyi változás történt az egr szelep cseréje óta, hogy hallom a turbó enyhe fütyülését, esetleg ezt próbáld meg meghallani és valamelyest következtethetsz a hibára.
Citroen C5 2.0 HDi
Európában 2002 óta kötelező az új autókba az EGR szelep...ez egy környezetvédelmi kütyü lenne, de mára rájöttek, hogy több a probléma, mint az előny..
újabban valami más van helyette, kivették a kötelező tartozékok listájából.
az usában 1998 óta volt kötelező, bármilyen típusú motor volt a vasban.
egyébként jelzi a sárga lámpácska, vagy csak gondolod a rángatásból? mert akár néhány csepp víz miatt is rángathat...
ha dízel, akkor önts bele egy lityi denaturált szeszt, az kioldja a kevéske vizet..még az is lehet, hogy dugult a rendszer, és nem tud elég üzemanyag eljutni az adagolóig...
az EGR az utolsó..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!