Yamaha yz 125 re terveztettem petkuval egy tuning kipu rendszert kell rá nagyobb karbit tenni ezek után?
Hát. Elvileg elég lesz fúvókázni. Ha van rá módod, próbáld ki nagyobb karbival, bár szerintem csak simán többet fog fogyasztani.
Igen, lehet különbség 2 másfajta karbi között.
(nem, én nem tudom melyik a jobb, sosem próbáltam egyiket sem, nem volt ilyen motorom. :)
Nekem Dell'Orto 38-as karburátor van a motoron. Miután kiszedettem a fojtásokat, megkapta a fenti karburátort, arrow kipufogó rendszert, történt némi módosítás az elektronikán, power elektronika stb. Utánna sokkal erősebb lett, 15 lóerősen vettem (11 kW), most 43 lóerő, 7000-nél nyít a power, onnantól a kategóriát toronymagasan elveri, mondjuk előtte is. A fogyasztása most olyan 8-10 liter körüli, de a teljesítménynek ára van. Nekem mikor csinálták a szervízbe, nem voltak ilyen dolgok, hogy most ez kell hozzá, most az kell hozzá. Elvittem, elmondtam hogy mit akarok, ők meg mondták hogy menjek vissza 1 hét múlva. Érte mentem, ráültem és mentem vele, semmit nem kellett utánna állítani. Ők megrendeltek mindent hozzá, amit meg leszedtek róla gyári dolgokat, annak az értékét levonták az alkatrész meg a munkadíj árából.
Azt megkérdezhetem hogy miért nem vettél rá normális kipufogót, hanem terveztetsz, ami vagy jó lesz vagy nem? Ezeket a Mikuni karburátorokat nem ismerem, de a Dell'Orto-t igen, szerintem a tiedre is lehet kapni.
Egy hengerhez tervezett kipufogó jobb, mint a sorozat gyártott cuccok. Feltéve ha a készítő jól dolgozik.
A dellorto jó márka, ez tény.
Azért azt a 43Le-t megnézném.. Ha valóban közelíti is, eléggé üzemórás a cucc.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!