Golf 3 G60 hogyan? (főleg hozzáértők, tulajok véleménye érdekelne)
Olvasgattam kicsit, és ahogy láttam, csak G2-be és Corrado-ba raktak G60 kompresszort. Itt ugye precízen össze van hangolva az egész cucc (gondolom én), ezért feltételezem nem úgy megy h G3 motorjára csak ráb*szom a kompresszort és jó napot! Ilyenkor komplett motor cserét csinálnak vagy tényleg elég annyi h rárakják a G60at a gyári motorra? Továbbá, ha motor csere van akkor ugye más a motorszám, azt le is kell papírozni vagy jól van az, úgy se nézi senki? A kompresszor jobb mint a turbó?
Előre is köszönöm az értelmes válaszokat :)
Ez nem igaz. A turbo jobb és csak hangolás és méret kérdése, hogy milyen fordulattól ad még plussz teljesítményt. A kompresszor hatásfoka rosszabb, alapból és állandóan levesz a motor teljesítményéből pár lóerőt. A forró kipufogógáz meg minden motorban jelen van tehát kárba vész ha nincs felhasználva. f1-ben és rally-ban is turbót használnak. A Vw probálkozik a kettő ötvözésével de szerintem ez is egy halott ötlete. Jobb megoldás egy kisebb és egy nagyobb turbo alkalmazása. Turbo lyuk ilyen esetben nincs.
De én már tüntettem el turbo lyukat 1 turbós autónál is persze pár gyári dolgot meg kellett változtatni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!