Melyik a legjobb Polski Fiat 126?
melyik evjarat?
leg problemamentesebb stb.
Kinek melyik jön be. A korai, krómlökhárítós, nagy osztókörös 600-asokat sokan dicsérték, akkoriban még adtak a lengyelek a minőségellenőrzésre. A '80-as évek végi 650E-knél már lazult a fegyelem, viszont korszerűbb lett a mechanika, megjelent a generátor (kényelmesebb, mint a dinamó), a halogén fényszóró (látni is lehetett vele), eltűnt az elosztó (nagy áldás volt ez, egy hibaforrással kevesebb), volt szakaszos állás az ablaktörlőn, hátsóablakfűtés is előfordult, a '80-as évek legvégére pedig a kulcsos indítás is megjelent, nem kellett a behúzótekercs karját cibálni.
A BIS-ek ehhez képest még tovább fejlődtek: volt csomagtartójuk, fűtésük, csendesebbek is voltak - csak mondjuk a zsúfoltság miatt pár alkatrészt nehéz cserélni, de tök mindegy, mert nem lehet hozzájuk kapni semmit.
Hétköznapi használatra igazából egyetlen Polski sem jó: annyi pénzből, amennyiből rendbehozod, lehet venni nagyobb, kényelmesebb, kedvezőbb fogyasztású autót is. Ha mégis ragaszkodsz a lengyel csodához, akkor egy 650E-vel jársz a legjobban. Ahhoz legalább van alkatrész (bár sokszor csapnivaló minőségű utángyártott), a korábbiakhoz és későbbiekhez nehezebb felhajtani.
Tegyél be előre egy jó nagy ablaktörlő rongyot, sőt egy olyan benzinkutas ablak-lehúzó gumit, mert belülről a párát képtelen lefújni.
És ha jó viszonyt akarsz tartani a szomszédokkal, ne az ablakuk alá parkolj, ha kora reggel szoktál indítózni. :D
Ha a régi, bowdenes önindítósat veszel, alapfelszereltségben legyen egy hosszú léc, amivel bowdenszakadás esetén hátul tudsz indítózni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!