Ha gyorsabban kapar a motor a sárban vagy a fűben jobban tud gyorsulni?
Annyit variálsz hogy az már borzasztó. A legjobb gyorsulást akkor éred el a füveden ha egyesbe vagy kettesbe indulsz és fordulaton tartod de csúsztatod is a kuplungot valameddig szóval nem szabad hagyni kipörögni a kereket. Szóval ha kipörög a kerék akkor időt vesztettél. Irkálsz itt olyat hogy már indulásnál 90-et pörög a kerék. Hát harmadikba neked nemnhirtelen fog 90-el kaparni. De legyen úgy. Akkor elássa magát kb rögtön. De ha meg nem akkor kimegy a hátulja a pissába és akkor mire felkelsz megbeinditod addigra a versenytárs már otthon fürdik.
Szóval ha kipörgeted a kereket akkor gyorsulást vesztettél. Ne pörögjön ki.
Nagy kezdőbetű. Írásjelek: vessző, pont. Tudod, akkor nem kéne azon agyalni, hogy hol a vége az előző mondatnak, és hol kezdődik az új. Szándákosan nem gondolatot írtam, mert az egy darab sincs benne. Csak fostad, fostad ide a szavakat úgy ahogy az agyadban megjelentek, anélkül hogy akár fél percet is fordítottál volna arra, hogy megnézd, amit leírtál, értelmezhető-e.
Fuss neki még egyszer, és írd le két mondatban, hogy tulajdonképpen mi a bánatos lóf**zt akarsz megtudni.
Addig is itt van előre a válasz: bármi akkor gyorsul a legjobban, ha a meghajtó kerék nem pörög el, hanem éppen tapadási határon van. A tapadási súrlódási együttható mindig nagyobb mint a csúszó súrlódási együttható.
Ez igaz bármire, motorra, autóra, vonatra.
A kipörgésgátlót nem viccből találták ki.
Utolsónak ha lehetne dupla zöld kezet adnék.
Kérdező, mégis mi akar ez lenni? Ez nem kérdés, hanem szavak véletlenszerűen összedobott halmaza! Amiből csak nagy nagy jóindulattal is csak körülbelül derül ki, mit szeretnél kérdezni.
Élőben nem tűnt még fel, hogy mindig mindenki visszakérdez miről beszélsz? Tanulj meg rendesen fogalmazni és írni, mert a tanáraid is előbb-utóbb megunják majd a rejtvénynek álcázott szövegeidet, áthúzzák és kapod a karókat, mert értelmezhetetlen az alkotásod, nekik pedig nem az a feladatuk, hogy bogarásszák vajon mit akarsz közölni velük. Persze ez csak tanács, vagy megfogadod vagy nem, de hidd el könnyebb lesz az életed, ha normálisan ki tudod magadat fejezni.
A legjobb gyorsulást mindig állóhelyzetből indúlva 1-es fokozatból éred el (mert az egyes a legerősebb fokozat), ha a gumi egyből tapadási pontot fog és egyből viszi magát előre, nem veszít időt a kipörgéssel. Kipörgéből adódóan a gumi nem fog tapadási pontot a talajon, tehát idő kell hozzá míg a tapadási pont létrejön, azaz hogy megtudjon indulni előre. Gondolom nem hallottál még olyan elektronikus szabályzásokról, amelyek a motor fodulatát megtartják egy bizonyos tartományban egy bizonyos sebesség eléréséig, csak aztán engedik dinamikusan tovább forogni hogy ne pörögjön ki a kerék. 500-as 4 hengeres kétütemű gyorsasági motorokat ilyennel pakolnak tele, sőt fokozatokban is tiltják a fordulatot a váltás után, nem csak elindulásnál.
Egy 300-as normális kétütemű endúró úgy földhöz csap ha te ilyen hülyeséget akarsz vele csinálni, hogy az agyvelőd kiúgrik a sisakon.
Mielőtt kérdést írsz ki, próbáld meg magadban megfogalmazni a dolgokat, ne egyből írd le, miután pedig leírtad, olvasd el újra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!