Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Igaz hogy a 260-as Ikarusokba...

Igaz hogy a 260-as Ikarusokba Rába Steiger motor van?

Figyelt kérdés

2015. febr. 15. 16:09
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
a 265-ösökben meg Timberjack motor!
2015. febr. 15. 16:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%

Ebben a formában nem igaz.

Mindkét járműben ugyanaz a Rába D2156-os blokk van, de a 260-asokban a 192 és 220 lovasok voltak, míg a Rába Steigerben a 250-esekkel indultak, ha jól emlékszem.

2015. febr. 15. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
Értem. Na és mennyire csereszabatos egymással a 2? Valamint valamiben csak különböztek, ha az egyik erősebb
2015. febr. 15. 17:41
 4/8 anonim ***** válasza:
100%
A 260-as Ikarusok rendelkeznek még Rába D10-es motorral, legfőképp a 180 kw-ossal. Ilyen motorral is szerelték a steigert, csak a buszokban fekvő motor van, a Steigerben álló. Viszont van egy darab 260-as, ami pontosabban 260.54, ami egyedüli Pécsett, és mindenhol máshol, ebben a 415-ösök DAF motorja található.
2015. febr. 15. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
100%

Igen, a motorok ennyire csereszabatosak. Annyi különbség tényleg van, hogy a buszokba a hely szűke miatt fekvőmotort építettek, ami némileg eltér az álló motortól.

Tényleg különböztek. A gyengébb 192 lovas D2156-ok szívódízelek voltak, az erősebb 220 és 250 lovasok már turbófeltöltős dízelek voltak.

A Rábák a 245,250 és 275 lovas D2156-okat kapták, később volt 250,280 320 lovas D10-es motorral szerelték őket meg volt valami Cummins motoros is változat is.

2015. febr. 15. 22:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
100%
Csak a fele igaz, Rába motor van bennük, de nem mint a Steigerben. A Cummins motoros Rába Steigerek egyébként nem gyáriak, van egy magyar cég aki azzal foglalkozik, hogy átépít, meg felújít, régi 250eseket, ők szerelnek a D10 helyére Cummins motort és HT300-nak nevezik a felújítás után.
2015. febr. 16. 11:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
68%

"A 250-essel egy időben került kifejlesztésre egy 360 lóerős változat is az IKR megrendelésére melyet Cummins NTA 855 C-310 típusú 14,01 literes diesel motorral és módosított Dana Spicer SST-1010 2A/2 sebességváltóval szereltek. A plusz kényelmi berendezésekkel kiegészített, a klasszikus Rába Steiger-től 692 mm-el hosszabb Rába Steiger 360-asból 1980. novemberében egy 15 darabos széria készült melyet az Gabonatermesztési Fejlesztési Programban résztvevő kiemelt IKR gazdaságok vásároltak meg."


Forrás:

[link]

2015. febr. 16. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
100%

Ezt nem is tudtam, hogy a 360as az Cummins-al szerelt volt. Az átépített amit én írtam: [link]

Ebbe Cummins QSL 300 van.

2015. febr. 17. 06:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!