Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy amatőr drift lada vagy...

Egy amatőr drift lada vagy bmw megépitése kb. mennyi pénzt igényel?

Figyelt kérdés

2015. febr. 13. 15:57
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
319.440 ft-ot.
2015. febr. 13. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
épitetél már?
2015. febr. 13. 17:01
 3/12 anonim ***** válasza:

http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__657..


na mi van,már nem a ladáddal akarsz versenyezni,hanem bmw-vel?Az a baj,hogy te vagy annyira amatőr az egészhez,hogy jobb lenne már ha nem erőltetnéd ezt tovább!!!

2015. febr. 13. 17:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:
nem én írtam ki!
2015. febr. 13. 18:25
 5/12 A kérdező kommentje:
regisztrációm óta ez az első kérdésem de látom egy normális választ nem lehet itt se kapni, valaki kiír valamit és akkor én is kérdezek egy hozzá hasonlót és akkor már én raktam fel a másikat is köszönöm a válaszodat nagyon kedves vagy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2015. febr. 13. 18:46
 6/12 anonim ***** válasza:
Ha használni is akarod, és nem csak simogatni, akkor nincs az a pénz amit ne nyelne el. Mert ha van pénz, akkor jó lenne egy kicsit jobb gumi, egy kis toronymerevítés, egy kis ezmegaz a motorhoz... aztán elköltöd minden épp fellelhető felesleges pénzed. Ha meg kevesebb van, akkor csak a legfontosabbakat fogod megvenni, hogy ne essen szét alattad. Szóval ez egy végtelen szopóroller és feneketlen pénznyelő. Viszont ha örömödet leled benne, csináld.
2015. febr. 13. 23:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 A kérdező kommentje:
köszönöm gondolom, hogy lehet bele temetni a pénzt
2015. febr. 14. 08:02
 8/12 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem először határozd meg a pontos célt. Amatőr, rendszám nélküli drift autó legyen?


Ezért most sokan megköveznek, de a Lada felejtős. Tudom szép, meg jó, meg ott a zsugor motor, de a komolyabb íveken csúnyán elvérzik és emellett drága is. Egy normális épített 150-170 lovas Lada motor árából veszel 4db bontott 300 ló körüli V8-as BMW blokkot :D


Én inkább BMW-t javaslok. Alkalmasabb is a feladatra és vannak a gyártónak saját megoldásai, amit komolyabb gond nélkül be lehet építeni a kocsiba.

Kell egy bódé, pl egy fillérekért beszerezhető külföldi papíros 316 coupe. A lényeg, nagyjából egyben legyen a kasztni :D


Bélés kidobál, motor, váltó, elad. Első körben kasztni alját, fődarabokat kilakatoltatod és rakatsz bele egy bukócsövet. Az sem baj, ha homológ cső kerül bele, ha később belekóstolnál a pro driftbe vagy gymkhana-ba akkor jól jön.


Kezdetben beledobsz egy 6 hengeres 2,5-2,8-as motort, váltóval, kardánnal. Ennek a vételára - mivel nem kell papír meg papírozás meglesz 200 000 alatt. Viszont beépítés előtt célszerű rendbe szedni. Vezérlés, gyertyák,kábelek,szimmeringek stb stb. A kuplungot én felkevlároztatnám, ha sokat rugod, akkor a sima az hamar kifekszik, de egyik ismerősömnél a szinterkuplung sem volt hosszú életű.


Ha a motor egyben van, akkor berak, szükség lesz hozzá egy nagyobb hűtőre, a viszkós venti messzire eldob helyette kettő külön kapcsolható elektromos beépít.

A hardyk legyenek jók, eleinte megteszi egy normálisabb sperrdifi is, de legyen tartalékba vagy kettő. Ennek darabja 50 000-től indul - a kisházasnak.


Szükséged lesz egy hidros fékszelepre, némi főkcsőbuherálásra,tárcsás hátsó fékre, meg két rendes ülésre és 4 pontos övekre.


Ha ügyes vagy, van szerszámod, műhelyed, akkor ez így talán megáll egy milla alatt és akkor van egy részben kikönnyített ( még nincsenek a fém elemek helyett üvegsálas dolgok és hasonlók, csak a bélés van kihányva) 190 ló körüli amatőr driftautód. Ha nem vagy ügyes, nincs műhelyed, akkor picit többe fog kerülni, úgy a duplájába.


Ezzel már el tudsz indulni amatőr versenyeken, kezdetnek elég. Később ha már kinőtted ezt, akkor lehet keresni 4 literes V8-as blokkot, a régi helyére átépít, ott már ki kell mókolni a kettős tömegű lendkereket stb.. Viszont ekkora már szükséged lesz valami komolyabb difire is, ugyanis így havonta fogsz szétrúgni egy gyári sperr-t. Gyártanak rendelésre erősebb anyagból sperrhez belső részt, ami már a profi versenykörülményeket is bírja, igaz ez már 6 jegyű lesz.


Igazából, ha szerencsés helyzetben vagy , akkor is szükséged lesz egy 1,5-2 millára, míg az első autót összedobod.

2015. febr. 14. 14:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a választ nagyon hasznos volt, volna egy kérdésem, hogy a futó művet nem kell megerösiteni?
2015. febr. 14. 16:45
 10/12 anonim ***** válasza:

Megerősíteni nem, gondolom ha amatőr autót akarsz, akkor nem az utcán akarod csapatni, a pályán meg nincs padka. :D


Ültetni és keményíteni viszont kell, de ez a fentiekhez képest nem nagy költség. Majd a későbbiekben, ha már jól megy a dolog, akkor az első futóművet át kell alakítani, mivel a drifthez nagyobb kormány állásszög szükséges. De ezzel az elején még nem kell foglalkozni. :D


4 ültetőrugó, 4 gátló az a korábbiakhoz képest nem nagy tétel. Első-hátsó toronymerevítőre viszont szükség lesz,de az is zsebpénz, a projecthez képest.

2015. febr. 14. 17:56
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!